sobota 29. února 2020

Recenze: Devatenáct dopisů od Jodi Perryové

☆ a 1/2
Autor: Jodi Perryová

Název: Devatenáct dopisů

Nakladatelství: Ikar

Rok vydání: 2020

Počet stran: 400



















Devatenáct dopisů je knížka, která mě zároveň zaujala a měla jsem z ní strach. Proč? Protože její téma je poměrně známé a několikrát použité a protože jsem doufala, že to bude pojaté jinak.

O co tam jde? Jemma a Braxton se znají už hrozně dlouho, jsou zamilovaní, vezmou se a pak se stane něco, co jejich idylku rozbije. Jemma se stane součástí autonehody a po probrání v nemocnici ztratí paměť.

A jak vám mohlo dojít podle názvu, tak Braxton to nechce nechat být (logicky). No a postupem času zjišťuje, že jeho snahy nefungují. Je pro Jemmu cizí člověk a tak se rozhoduje jí psát dopisy. Přesněji řečeno devatenáct dopisů. 

Co si budeme, tohle jsme viděli a četli už xkrát. Ale i tak mě to bavilo. Byla jsem vlastně hrozně mile překvapená, že v době kdy jsem to četla, tak mi to nepřišlo, že už bych něco takovýho viděla.

Celé knize hodně pomohlo, že byla hrozně dobře sestavená - střídala se tam současnost a minulost a zároveň klasický text a dopisy. Kontrast mezi tím co bylo a co právě je tomu dodávat ještě více na čtivosti.

To celé dohromady vás nutilo číst dál, i když od začátku víte, jak to skončí. Teda.. byly dvě možnosti - buď si vzpomene a hurá konec, nebo si nevzpomene, ale i tak se do sebe zamilují a skončí spolu. Která z těch možností vyhrála, se budete muset dozvědět sami.

Celkově to je něco, co znáte, ale co se vám bude číst moc dobře. Možná si i u určitých pasáží popláčete. Proč "jenom" 3 a půl hvězdiček? Protože přestože se mi to četlo fakt hrozně snadno, tak jsem nebyla nijak překvapená, ničím mě to nezvedlo ze židle, ale i tak to je hodně příjemné čtení, které mě potěšilo. Dalším důvodem je hrozně uspěchaný konec - ale zase naopak jsem byla ráda za to jak to skončilo.

Suma sumárum prostě doporučuju, je to milá oddechovka. Asi vás nepřekvapí, ale dokáže vás pohltit (a to i přesto, že tenhle typ příběhů už znáte). Bylo to dobrý, hezky se to četlo, ale nic překvapivého vám to nedá.

Žádné komentáře:

Okomentovat