sobota 21. října 2017

Unboxing: October OwlCrate Jr.

V poslední době jsem začala celkem dost číst middle grade knížky. Mají totiž svoje kouzlo a dost často jsou lepší, než kdejaká hypovaná a oblíbená novinka ze světa YA knih. Proto jsem hrozně ráda, že se mi OwlCrate Jr. vybral, abych ho na další tři měsíce reprezentovala a dál šířila to, že i middle grade knížka stojí za to číst.

Říjnové téma bylo WITCHES AND WIZARDS a musím říct, že jsem z něj naprosto unešená!

Co se schovávalo uvnitř?





Hned po otevření na mě vykoukla spoiler kartička! První strana se mi nijak moc nelíbí, ale ta druhá je nádherná.



Prvním předmětem byla koule do koupele, která byla cítit i před otevřením. Mě to voní krásně, takový trochu multivitamín - líp to asi popsat nedokážu. Je inspirována Čarodějem ze země Oz a uvnitř by mělo být něco speciálního.


Pak jsem vytáhla tuhle roztomilou propisku s kočkou. Co jsem koukala na unboxingy jiných, tak bylo několik druhů "výrazů."


To, na co jsem se těšila nejvíc byl přívěsek na klíče od Funko Pop. Já jsem v balíčku měla Dobbyho, za což jsem hrozně ráda. Dobbyho ještě nemám, navíc takhle bude k mýmu Funko Harrymu víc sedět. Jen mu musím nějak useknout ten přívěsek.


Už klasicky tam byla i památeční placka.


Posledním předmětem před knížkou byl exluzivní penál, který vytvořili sami lidi z OwlCratu a hláška by měla být od Shakespeara. Látka je celkem úzká (oproti té z Society6), ale zase to nevypadá, že by se chystala někdy brzo rozpadnout.


A pak přišla na řadu knížka. Neměla jsem žádná očekávání, takže jsem byla hrozně, šíleně nadšená když jsem objevila, co to tam vlastně bylo.

Tou vybranou kráskou se stala knížka The Wizards of Once od Cressidy Cowell. TO JE AUTORKA JAK VYCVIČIT DRAKA! Takže cokoliv co napíše, musí být dobré.


Celá obálka je úžasná! A vnitřek taky! Sama Cressida si totiž celou knihu ilustrovala.






Samozřejmě ke knize byl přiložen i dopis od autorky a z jeho druhé strany byla i krásná mapa.


A nechyběl ani podpis od TÉ PRAVÉ MATKY DRAKŮ! OD MATKY ŠKYŤÁKA A BEZZUBKY!
(Pokud jste si nevšimli, tak miluju Jak vycvičit draka. Viděla jsem to asi stotisíckrát a nemůžu se dočkat třetího dílu!
I když.. musím se přiznat. Stydím se, ale knížky jsem teda nečetla. Ani je nevlastním.)


No a jako poslední se v boxu nacházela kartička s tématem na příští měsíc. Tím jsou CURSES. A musím říct, že to bude asi dost velká pecka. No, těším se na něj, těším!



Upřímně sama od sebe bych si tenhle box asi nekoupila, protože bych si řekla "middle grade? to nechci," ale jsem hrozně ráda, že mi přišel touhle formou. Hrozně bych litovala, že bych o tenhle přišla, protože Cressida. A i ty věci uvnitř se fakt povedly. Za mě dobrý a kdybych si ho koupila, byla bych spokojená.

Pokud byste se rozhodli, že si koupíte ať už OwlCrate Jr., nebo klasický OwlCrate (listopadové téma jsou CASTLES, COURTS & KINGDOMS), tak můžete použít můj kód MLOVESR pro 15% slevu.
(shameless selfpromo)

Co na box říkáte?
A co vy a middle grade knížky - čtete je?

11 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Já jsem z něj naprosto nadšená! :D doufám, že i další budou stejně skvělé

      Vymazat
  2. To je krása. Vůbec nevím, že něco takového existuje. Dcera má v listopadu 20, je absolutní knohomolka, myslím, že tento box by byl skvělým doplňkovým dárkem. Budeš tak hodná a pošleš mi informace kde ho koupit na mail barthova.m@email.cz?

    OdpovědětVymazat
  3. Opravdu nádherný box! Velmi propracované.
    Knihokopka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je skvělý! V některých ohledech asi i lepší než ten klasický :D

      Vymazat
  4. jezis to je naprosto uzasny, to je darek pro mou kamarádku jak delany. :) hned na to mrknu :) diky moc za super nápad. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ta čičinkaaaaa :) to je cute.
    Tyjo taky miluju Jak vycvičit draka a tedka o víkendu jsem byla v zábavném parku Heide Park v Německu a mají tam celou jednu sekci tématicky udělanou k Jak vycvičit draka a obřího Bezzubku. Fakt nádhera :) A ten shop... no comment... skleničky, hrnky, oblečení, plyšáci, tužky, figurky no milion tam toho bylo. XD XD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak už asi vím, kam se příště vydám na výlet :D všechno potřebuju!

      Vymazat
  6. ta knížka vypadá skvěle. Zbožňuju Bezzubu a Škyťáka, ale kupodivu jsem knížku taky nečetla...budu se do toho muset někdy pustit :)

    OdpovědětVymazat