neděle 15. října 2017

Setkání s Joelle, Humbook a soutěž!

Že máte příspěvků o Humbooku už dost? Tak tady je ještě jeden! Ale aby se neřeklo, tak ho trochu osladím soutěží, protože kdo by nechtěl něco vyhrát?




Začnu tím, jak jsme jako ambasadoři Humbooku měly možnost se setkat s jednou ze zahraničních autorek, které na Humbook přijely - Joelle Charbonneau. Já jsem od Joelle nic nečetla a ani žádnou její knížku nevlastním, takže jsem tam šla docela na slepo a v obavách, co na mě vlastně čeká.


Celá akce se konala ve SmetanaQ a já tam dokonce dorazila včas (a tím včas, myslím asi tři minuty před avizovaným začátkem). Během těch tří minut jsem stihla s Anet z Knižního nekonečna vyměnit balíček záložek a artprintů za reading copy Šesti vran (do sbírky) a jako bonus jsem dostala i krásně voňavou svíčku!

Pak začalo asi dvou hodinové povídání s Joelle, což je ženská s neuvěřitelnou osobností a takovýma zásobama energie až je to děsivý! Tohle setkání s ní mě tak trochu pošťouchlo k tomu, že bych si od ní ráda něco přečetla (a taky dokončila některou ze svých vlastních "knížek").



Den na to se konal tolik oplývaný Humbook! (Ani snad nemusím říkat, co to je a kdo tam byl.)

Já jsem měla sraz s Kájou (Penny) a na ten jsem přišla skoro včas - jenom čtyři minuty pozdě. Společně jsme se vydaly hledat nám víceméně neznámou MeatFactory a překvapivě jsme nezabloudily. I když za to asi mohly dobře umístěné směrovky, než fakt že bychom byly nějak geograficky zručné.


Hned ve frontě do místa konání jsme se sešli s několika dalšími lidmi jako byly třeba Míša z Radši knihu, nebo Terka z She is a bookaholic.



MeetFactory pak byla rozdělená na několik částí - hlavní sál, kde se konaly besedy, tři propojené sály, kde se konaly různé workshopy nebo přednášky a nebo chill zóna. A nemůžu zapomenout na stánek s knihami, odkud byla fronta až k hlavnímu sálu - což bylo celkem překvapivé, protože na minulém Humbooku takový problém nebyl.

Po příchodu jsem dostala i ambasadorský balíček, kde se krom obsahu VIP balíčku nacházela ještě jedna reading copy (Z kostí a inkoustu - která vypadá o dost zajímavěji, jak Dívka z inkoustu a hvězd) a Humbook tričko. Stejně nevětší radost ale mám z festivalovýho guide, kde je i má fotka z instagramu! A vlastně i mě, i když z toho takovou radost už nemám.

Pak přišel čas na program - já jsem plánovala navštěvovat hlavně besedy, takže mě fakt, že záložky od Sharys zmizely ještě před tím, než jsem se dostala dovnitř, ani moc nezamrzel (ale pokud vás ano, tak se dají stáhnout na webu a můžete si je vytisknout). Problém začal být v tom, že už po besedě Martina Bečana mě začala bolet hlava a pak se jenom stupňovala.


Částečně za to asi mohla kombinace několika faktorů - nevyspání, málo vzduchu (bylo to sice mnohem lepší než loni, ale i tak tam bylo takové množství lidí, že se tomu prostě nedalo vyhnout) a málo světla. Pokud jste se mnou mluvili a já se chovala trochu divně, tak to je proto (ne že bych nebyla divná i normálně, ale je to v trochu menší míře).


Vlastně po Bečanovi jsem už další besedy ani moc nevnímala a u A.G. Howard jsem vyloženě umírala, takže jsem se rozhodla odejít dřív. Což bylo asi dobře, protože kdybych musela stát tu mega dlouho frontu na podpisy asi bych sebou šlehla.. a nebo na Vás hodila šavli. Nebo obojí. Mrzí mě, že jsem přišla takhle o šanci se s těmi autorkami setkat, ale co se dá dělat.

Co by chtělo ještě trochu poštelovat do příště?
Prostory. O2 aréna nebo Výstaviště by mohlo stačit.
Čas. Rozdělit celou akci na víc dnů. Jeden je prostě málo. Nebo nějak umožnit cestování v čase.
Jídlo. Něco trochu rozmanitějšího a něco co nedojde do poledne. Něco ve stylu bradavických večeří.
Počasí. Takový polojasno, 20 stupňů bych prosila.

Jsem hrozně ráda, za to že jsem měla možnost se setkat s dalšími skvělými knihomoly a doufám, že to nebylo naposledy! A taky že jsem měla možnost se na Humbooku podílet jako ambasador, užila jsem si to a třeba za rok to vyjde znovu!

A teď už k soutěži - nechala jsem si pro Vás podepsat dvě své Humbookácké záložky od Joelle Charbonneau a dva z Vás je můžou vyhrát (plus nějaký arprinty k Jenny Han - plánovala jsem je nechat taky podepsat a pak o ně soutěžit, ale to bohužel nevyšlo, takže ty by byly "holý"). No a pak bych tam přihodila i personalizovanou záložku a dalších pár věcí. Prostě takový balíček záložek a artprintů od mě a podpis od Joelle!



Co pro to musíte udělat?

Je několik způsobů:

1. Do komentářů mi napište, koho byste chtěli vidět na příštím Humbooku (Maasovou a Rowlingovou neberu, ty chceme všichni :D) - 1 bod
2. Staňte se pravidelným sledujícím mého blogu a dolu mi napište jméno, ať si Vám pak můžu najít - 2 body

3. Sledujte mě na instagramu @mlovesreading a do komentářů mi napište vaši přezdívku - 1 bod
1 bod = 1 lísteček se jménem, ze kterých pak vylosuji vítěze. 
Ať už si vyberete 1, 2 nebo 3  nebo 1a2, nebo všechny, nebo jakoukoli jinou kombinaci, vždy mi do komentáře napište i svůj email, ať Vás mám kam kontaktovat v případě výhry.

Soutěžit můžete do 25. 10., já pak vylosuji vítěze a do několika dnů je kontaktuji.

Soutěžit můžou jak Češi, tak Slováci <3

7 komentářů:

  1. Účast na Humbooku ti můžu jenom závidět, letos jsem se tam bohužel nedostala, ale snad přístě. :)
    1. Vidět bych chtěla (i když je to nejspíš nesplnitelné) Alison Weirová, nebo Dianu Galdon
    2. sleduju pod jménem TheMelorry
    Můj mail je TheMellory@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Nevím jak je to možné, ale že existuje něco jako Humbook, jsem se dozvěděla až těsně před akcí, tak snad příští rok. :(:D

    1. Mám strašně ráda sérii Kate Daniels, taaakže i když je pravděpodobnost maličká, ráda bych tam viděla Ilonu Andrews.
    2. Zde na blogu tě sleduji pod jménem Vendula Horklová. :)
    3. Na instagramu pod nickem _vendelinaa_.
    Kontaktní email: vendulis3@gmail.com

    Děkuji za soutěž a za to že mi články a videi zpříjemňuješ večery. :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. 1. Moc bych si přála vidět Beccu Fitzpatrick :3
    2. Kiki Víchová
    3. @kikizubik
    kikizubik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. 1. Když žádná Maasová ani Rowlingová tak určitě Becky Albertali. Protože Simon Spier je moje lásja. :D
    2. Monika Volfová
    3. @molli_mollii
    monikavolfova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Na Humbooku jsem také byla, povedená akce. :) Děkuji za super soutěž, kdo by nechtěl podpis skvělé Joelle. ♥
    1. Moc ráda bych viděla Richelle Mead, Beccu Fitzpatrick a Suzanne Collins
    2. Tee knihomolka
    3. spisy.jedne.knihomolky
    spisy.jedne.knihomolky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Moc ti závidím humbook! Já byla bohužel nemocná :/ chtěla bych vidět asi Kieru Cass, Kerstin Gierovou nebo Laini Taylor ♡
    Na instagramu tě sleduji jako @book_teas_tes. Email: zborilovat@cmgpv.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Humbook byl skvělý jako vždy. :) Nicméně podepsanou Joelle ve sbírce ještě nemám, tak zkusím štěstí. :)
    1) Líbila by se mi Leight Bardugo, Sabaa Tahir a nebo Laini Taylor, jo a co třeba swee Kasie West?
    2) Alabell
    3) alcavoc
    alca.vocelkova(@)gmail.com

    OdpovědětVymazat