středa 20. července 2016

#yolipiknik

Pozdě ale přece! A jak se říká, lepší pozdě, než nikdy.

13.7.2016. se konal první #yolipiknik v historii všech YOLI pikniků. (já vím, ten dodatek tam být nemusel, ale to abyste cítili to napětí, to nadšení, tu atmosféru!

A abyste pochopili tu mojí natěšenost, dokonce jsem přišla včas! A aby ti, co mě neznají pochopili jaká je to vzácnost, tak slovní spojení "Markéta přišla včas" by se měl v učebnicích češtiny uvádět jako klasický případ oxymoronu místo "padat víš."

Počasí vyšlo parádní (až na posledních pár minut, kdy nám začalo pršet) a i účast byla vysoká.

Hned na začátku se vyhlásila soutěž za nejlepší letní outfit a každá ze dvou výherkyň získala za odměnu knížku.

Potom následovala doba, kdy se knihomolové mohli bavit s jinými knihomoly. Řešila se nová kniha Nedej se od Rainbow Rowell, kde hlavními hrdiny jsou Baz a Simon z Fangirl. Také se mluvilo o Colleen Hoover (já se jsem doporučovala jako další vydat November 9, která je dle mého zatím její nejlepší knihou - teď v srpnu jí bude v vycházet nová a ti co dostali ARC výtisk tvrdili, že je ještě lepší než předcházející), Cassandře Clare nebo Jamesi Dashnerovi.


A já pak (protože si umím dobře sednout) jsem dostala na recenzi výtisk knihy Jak to mají holky (už jsem na straně 62, tak recenze bude za chvíli).

Nakonec byl piknik rozpuštěn kvůli dešti, ale ten naštěstí přišel až v podvečer, takže si všichni mohli popovídat, co ji hrdlo ráčilo a myslím si, že za všechny můžu říct, že se piknik vážně povedl a těšíme se na repete!

Žádné komentáře:

Okomentovat