neděle 17. července 2016

Můj letní TBR

.. aneb co si chci za léto přečíst.

Upřímně já neodlišuju co si chci přečíst v létě a co v zimě podle různých žánrů, nebo témat knih. Ale léto je význačné tím, že jsou prázdniny a tím pádem není škola, což ve výsledku znamená víc času na čtení!

Na mém letním TBR se spíš nachází knihy, které jsem si chtěla už dlouho přečíst znova, nebo knihy, které mi již dlouho sedí v knihovně.

1. Harry Potter

31.7. se blíží (aka vydání osmého HP se blíží) a to si říká o znovu přečtení celé série. Už jsem začala Kámen Mudrců a můžu jenom říct, že tehle svět miluju a do konce života budu. Jo, je mi jednadvacet a miluju Harryho Pottera. A co?

2. Královna Tearlingu & Tažení do Tearlingu

Královnu mám doma už dost dlouho, tak bych si jí chtěla přečíst společně s druhým dílem,

3. knížky od Morgan Matson

Nedávno jsem dočetla její nejnovější knihu The Unexpected Everything a uplně jsem ji zhltla. Doma mám ještě Amy & Rogera, tak do toho se pustím co nejdřív a už mám objednanou i Since You've Been Gone, tak uvidíme jestli mě také tak okouzlí.

4. Six of Crows 

Nádherná kniha, co mám už od ledna a pořád ji používám jenom na fotky. Teď bude vycházet i druhý díl, tak se do toho musím pustit!

5. Jiskra v popelu 

Taky jedna z těch knížek, co používám výhradně na focení. Ale jako u Six of Crows bude vycházet v blízké době sequel, tak si je chci přečíst najednou.

7. knížky od Ricka Riordana

Ano, doopravdy jsem od něj ještě nic nečetla. Jak je to možné? Nevím. Ale hodlám to napravit.

8. Rudá královna & Glass Sword

Na Rudou královnu jsem slyšela dva názory - jedni ji milují a ti druzí říkají, že je knížka hrozně nadhodnocená a mixem všeho, co zatím četli, tak se chci přesvědčit, co si o tom budu myslet já.

9. Pekelné stroje

Nástroje smrti od Cassandry Clare mě hrozně zklamaly a upřímně nechápu, co se na tom všem tak líbí. A Pekelné stroje jsou snad ještě oblíbenější! Tak uvidím. Třeba to nebude tak zlé.

10. něco z klasické literatury




A co máte vy na svém letním TBR?

Žádné komentáře:

Okomentovat