čtvrtek 5. prosince 2019

Minirecenze: Srdcerváči 2 od Alice Osemanové

a1/2☆

Srdcerváči 2Autor: Alice Osemanová

Název: Srdcerváči 2

Nakladatelství: CooBoo

Rok vydání: 2019

Počet stran: 328












Druhý díl byl skoro stejně tak roztomilý, jako ten první.




Stejně, jako u prvního dílu jsem i dvojku prostě nedokázala odložit. Prostě jsem četla dál a dál a pak už jsem byla u konce.

Bohužel jsem z toho nebyla tak nadšená jako u jedničky, ale i tak se mi to moc líbilo.

Dvojka pokračuje přesně tam, kde jednička skončila - v momentě, kdy dochází u jedné z postav k mentálnímu hloubání nad svou orientací.

A asi vám je jasné, jak to z tím hloubáním nakonec dopadlo. A o tom je celý zbytek komiksu. Což je přesně ten důvod, proč jsem z toho nebyla tak nadšená. Už se to pro mě vlastně celé vyřešilo a začalo to postrádat trochu té potřebné jiskry. Pro mě by asi bylo nejideálnější, kdyby jednička byla delší a všechno se to tam hezky uzavřelo.

Ale i tak rozhodně Srdcerváče doporučuju! Je to milé, roztomilé čtení, které vás zahřeje u duše. Moje problémy s knížkou vychází vyloženě z osobních preferencí (prostě mám ráda tu cestu ke vztahu, než pak když už je vše vyřešené a vlastně se toho nic moc neděje) a pokud to nemáte stejně, tak budete nadšení!

Za recenzák děkuji Albatros Media

Žádné komentáře:

Okomentovat