čtvrtek 5. prosince 2019

Percy Jackson a Zloděj blesku v obrazech



Autor: Rick Riordan

Název: Zloděj blesku

Nakladatelství: Fragment

Rok vydání: 2019

Počet stran: 240










Věříte, že jsem Percyho přečetla až teď? Já taky ne, ale je to tak. Nechápu, na co jsem čekala tak dlouho!



Nevím, jak je to možné, ale k Percymu Jacksonovi jsem se dostala až teď.



V dětsví jsem o něm vlastně vůbec nevěděla, přišla jsem na něj až s filmem a v té době jsem neměla náladu a pak už na to bylo nějak pozdě. Teď ale nastal čas na to, se vrátit do dětství a objevit ten úžasný svět, který Riordan dokázal vybudovat.


Už od první kapitoly jsem byla nadšená. Hned první věta mě přesvědčila, že to bude skvělý.. vlastně už i jen názvy samotných kapitol vám řeknou, že to bude pecka!



Asi všichni víte, o co jde, že? Malý kluk zjistí, že je polobůh a je vyslán do Kempu polokrevných, kde trénuje. Proč? Protože byl nařknutý z toho, že ukradl Diův blesk.


Riordan ukazuje řeckou mytologii v novém světle, vnáší jí určitou dětskou hravost, ale zároveň i děsivost a nedotknutelnost - jestli to dává smysl. Prostě, co tím chci říct je to, že se mu to vážně povedlo a fakt se mi to líbilo.


Jsem ráda, že jsem se k Percymu nakonec dostala a plánuju si rozhodně přečíst i zbytek série.








Moc děkuji Albatrosu za zaslání téhle nádhery.

Žádné komentáře:

Okomentovat