sobota 14. prosince 2019

Atlas literárních míst v obrazech



Atlas literárních místAutor: Cris F. Oliverová

Název: Atlas literárních míst

Nakladatelství: XYZ

Rok vydání: 2019

Počet stran:128










O světech, které znám mi to nic nového neřeklo, ale ukázalo mi to spoustu nových literárních míst, o kterých si asi něco přečtu.

Původně jsem tuhle knížku neplánovala vůbec číst.. Ani nevím proč, prostě mě první dobrou nezaujala.. jenže pak byla merenda a Míša o ní mluvila tak hezky až jsem si řekla, že jí musím mít taky!


Na jednu stranu to byla moc hezká záležitost - krásné ilustrace a skvělý nápad. Jenže.. o světech, které znáte, vám to nedá nic nového. Co je ale naopak skvělé, je to že, tam byla řada světů, o kterých jsem třeba i vůbec nevěděla, nebo neměla v plánu číst - což se po přečtení informací o nich změnilo.


O výběru některých světů by se dalo dost polemizovat. Třeba proč tam byla svět z Eleanor a Park od Rainbow Rowell nebo z Papírových měst od Johna Greena? Existuje spousta originálních a nevšedních světů a autorka vybere tyhle..


Suma sumárum, byla to poměrně milá jendohubka, která neurazí, ale ani nenadchne. Má nádherné ilustrace, ale bohužel výběr některých literárních míst mi přišel poměrně zcestný a o světech, které znám mi nedal nic nového.










Za knihu moc děkuji nakladatelství Albatros

1 komentář:

  1. moc se mi líbí provedení knihy, jak je hezky barevné :) a taky se mi moc líbí ten nápad sepsat něco takového :))

    OdpovědětVymazat