pondělí 25. listopadu 2019

Recenze: To nejlepší v nás od Colleen Hooverové


 
Autor: Colleen Hoover

Název: To nejlepší v nás

Nakladatelství: Ikar

Rok vydání: 2019

Počet stran: 288











Colleen Hoover dokazuje znovu a znovu, že vás umí rozplakat a zároveň udělat radost.




Colleen Hoover se ve své nejnovější knize pouští do odvážného tématu. Liší se od všeho, co doposud napsala a zasáhne vás stějně tak, jako všechny ostatní její počiny.

To nejlepší z nás ukazuje příběh dvou lidí - Quinn a Grahamovi. Setkají se za velmi nepříznivých podmínek. Zjistí, že je jejich partneři spolu podvádějí. To sice vypadá jako tragedie, ale nakonec to vyústí v něco krásného. Quinn a Graham se do sebe postupem času zamilují a vezmou se.

Jejich manželství po letech ale není ideální. Trápí se, nejsou spokojení.. Něco jim ve vztahu chybí. Někdo jim ve vztahu chybí.

Knížka nám ukazuje jak minulost, tak současnost. Každá část je úplně jiná a přesto předávají stejnou zprávu. A tou je naděje.

Celá kniha je hrozně dojemná a chápu, proč ostatní říkají, proč je to Colleenina nejlepší kniha. Mě osobně se nedotkla tolik, jak by asi mohla (nebo možná měla). Bylo to reálné, bylo to surové a až si jí znovu přečtu za pár let, tak asi dostane úplně jiný rozmět a změním hodnocení.

Můj problém (nebo spíš, proč knížce nedávám plné hodnocení) byl ten, že jsem místy byla z knížky trochu frustrovaná - stačilo použít slova a promluvit si. To by neodstranilo všechny problémy, ale alespoň by to nepřidělávalo nové.

Ale konec jsem teda obulela. Solidně. To bolelo.

Klasicky jako u jejích ostatních knih jsem To nejlepší v nás nedokázala odložit a musela jsem pokračovat dál. Přestože mě postavy místy iritovaly, tak jsem jim fandila a přála jim šťastný konec.

Co tahle knížka ve výsledku dělá, je to, že nabízí naději a to je to nejlepší, co kniha může dát.

Žádné komentáře:

Okomentovat