neděle 13. října 2019

Minirecenze: To bylo tvé jméno od Makoto Šinkai


 
To bylo tvé jméno. 1Autor: Makoto Šinkai

Název: To bylo tvé jméno

Nakladatelství: Egmont

Rok vydání: 2019

Počet stran: 180












Musím říct, že tohle mě teda neuchvátilo.




Jsem velkým fanouškem mangy a mám ji už dost načtenou. A tohle prostě zaostává. Má nádhernou kresbu, o tom žádná, ale příběhově je to slabota.

Jde o to, že holka a kluk se začnou vyměňovat těla a pak si to nepamatují. A to je všechno. Jakože, fakt všechno.

Kdyby to byla první kapitola, tak jsem asi nadšená, ale takhle se na těch necelých dvou set stranách nic nestalo, nic se nevysvětlilo a já jsem na konci byla stejně zmatená jako na začátku.

Upřímně, na začátku jsem vůbec nechápala o co tam jde - ptala jsem se sama sebe, jestli to čtu obráceně (nečetla), vytiskly to špatně (nevytiskly), nebo to prostě jenom vážně nedává moc smysl (nedávalo).

Tohle se za mě vážně nepovedlo. Má krásnou kresbu, ale tím to končí. Možná zkusím dát šanci anime, tam by to snad mělo celé dávat větší smysl, ale další díl mangy už asi zkoušet nebudu.

Za recenzní výtisk moc děkuji nakladatelství Albatros.

Žádné komentáře:

Okomentovat