neděle 29. září 2019

Minirecenze: Nejjasnější soumrak od Aly Martinezové


 
Autor: Aly Martinez

Název: Nejjasnější soumrak

Nakladatelství: Ikar

Rok vydání: 2019

Počet stran: 240












Nádherné zakončení série!




Pamatuju si, že první díl jsem si zamilovala a měla přečtený hrozně rychle. Musela jsem vědět, co se bude dít dál a to samé se dělo i v druhém díle. Neodložitelné, prostě neodložitelné.


Nebudu říkat o čem to je, protože spoilery k prvnímu dílu, ale můžu vám říct, že to pokračovala na stejné emoční vlně. A že mě to teda dost zničilo. Kapesníky byly třeba.

Nejlepší částí této série jsou jednoznačně postavy. Hlavní hrdina Porter je ten typ muže, kterého chcete. Kterého potřebujete. Který vám dá přesně to, co ani nevíte, že byste měli požadovat. Je obětavý a nebojí se dát najevo emoce.

Hlavní hrdinka Charlotte prošla od prvního dílu celkem velkou proměnou a přestala se schovávat za ledovou slupkou. Vyšla ven ze své ulity a stala se někým, o koho stojí za to bojovat a kdo je schopný bojovat za ostatní.

Je to poměrně krátká knížka, kterou máte přečtenou rychle, ale která ve vás zůstane ještě dlouho poté, co ji dočtete. Celá duologie přináší do svého žánru něco nového, co rozhodně stojí za to.

A důvod proč jsem dala čtyři hvězdičky a ne pět, i když se nad tím tak rozplývám, tak je to proto, že místa mi přišla trochu moc uspěchaná - přeci jen má knížka jen něco málo přes dvě stě stran. Ihned po dočtení jsem si řekla, že je to jasných pět, ale jak se mi to rozleželo v hlavě, tak mi tam prostě něco málo chybělo.

Suma sumárum, doporučuju! Taky doporučuju nečíst Nejjasnější soumrak na veřejnosti, protože to nechcete :D udělejte si pěkně volný večer, zalezte pod peřinu s čajem, připravte si kapesníky a vydejte se na horskou dráhu emocí.

Žádné komentáře:

Okomentovat