pondělí 14. října 2019

Fotorecenze: Srdcerváči od Alice Osemanové


 
SrdcerváčiAutor: Alice Oseman

Název: Srdcerváči (Heartstopper)

Nakladatelství: CooBoo

Rok vydání: 2019

Počet stran: 288












Jedna z nejroztomilejších záležitostí letošního roku!



Srdcerváče jsem si zamilovala od první strany.
 


Komiks, vyprávějící o dvou klucích - jeden z nich je gay, už dlouho se to o něm ví a jeho život díky tomu nebyl úplně jednoduchý, chodí totiž na klučíčí školu a byl jednu dobu dost šikanovaný. A ten druhý, ten je hetero.. nebo není?




Každopádně je to příběh o sebepoznání, lásce a přátelství a já ho můžu natisískrát doporučit.




Má jednodušší kresbu, ale ta má své kouzlo. Samotný příběh je tak kouzelný, že nevadí, že není příliš detailní, právě naopak. To, jak je komiks nakreslený příběh skvěle doplňuje a hraje to spolu.



Je to jednohubková záležitost, ke které se budete s radostí vracet znovu a znovu! (Já už Srdcerváče četla dvakrát)


(No nevidíte se v tomhle? :D)


Za recenzní výtisk moc děkuji nakladatelství Albatros.

1 komentář:

  1. já se na ně těšila, překvapila mě velikost i provedení, ale je to opravdu úžasné! těším se na druhý díl :))

    OdpovědětVymazat