pondělí 14. října 2019

Fotorecenze: Hvězdná obloha od Sary Gillinghamové


 
Hvězdná oblohaAutor: Sara Gillinghamová

Název: Hvězdná obloha

Nakladatelství: Fragment

Rok vydání: 2019

Počet stran: 212







Nutnost pro všechny milovníky vesmíru, nádherných ilustrací a propracovaných dětských knížek.


Pokud to o mně ještě nevíte, tak miluju dětské knížky. A vesmír.

Takže to, že někdo propojil dětskou knížku a galaxie je pro mě splněný sen!

K tomu všemu přidejte ještě i naprosto famózní ilustrace a máte tady tuhle nádheru.


Sice říkám, že mě vesmír fascinuje (a to je pravda) ale o souhvězdí toho moc nevím. Takže i já jsem se toho z knížky dozvěděla spoustu nového!


Vždycky máte dvojstránku, kde na jedné straně je ilustrace a na druhé doprovodný text. Na začátku se objevuje také pár úvodních informativních stránek. 


Vše je do detailů doladěno a já se celou dobu rozplývala nad celou knihou. Opět je to další dětská kniha, kterou prostě mému synovci nedám. Já vím, jsem hamoun, ale tohohle se prostě nemůžu vzdát!




Kniha je rozdělená do několika kategorií pro větší přehlednost a ani tady nechybí grafické dokonalosti. 


Co hodně ocěňuji je to, že autorka nejen ukazuje jak souhvězdí vypadají, ale i kde přesně se nacházejí (vedle čeho) a jejich interpretaci. Dovoluje to mé fantazii fungovat na plné obrátky.




A takhle nádherně knížka vypadá pod obálkou! Prostě třešnička na dortu <3

Za sebe můžu Hvězdnou oblohu doporučit jak dětem, tak i dospělým, kteří mají rádi graficky dokonalé knihy, vytuněné ilustrace a baví je zjišťovat nové věci. Takže vlastně všem :D



Za recenzní výtisk moc děkuji nakladatelství Albatros.

1 komentář: