pondělí 1. října 2018

Fotorecenze: Včely od Piotra Sochy



Včely
Autor: Piotr Socha

Název:Včely

Nakladatelství: Slovart

Rok vydání: 2017

Počet stran: 72










V posledním roce jsem začala hrozně ujíždět na krásných, obřích, ilustrovaných knihách. Proto Včely nemohly v mojí (prozatím malé) sbírce chybět.




Po Včelách jsem pokukovala dlouho. V jednu chvíli byly všude na instagramu a já odolávala. Protože, k čemu mi bude taková velká kniha?


A víte co? Hodí se mi. Nejenom tím, že je krásná, ale překvapivě mi toho i hodně dala. Přiznám se, že jsem toho o včelách moc nevěděla, takže pro mě skoro všechno byla novinka.


Jsou tam takové ty základní informace, které víme všichni, ale i mnohem více. Různé druhy úlů, umělé včely, jak se rodí nová královna, historie včelstva a včelařství. K čemu všemu se využívá med, bych si v životě netipla. Kolik toho musí včely nalétat, aby mohlo vzniknout jedno kilo medu. Recepty. No spousta toho tam byla.


No a ty ilustrace? To je něco dech beroucího. Nejvíce se mi líbí ty s květinami. Hrozně mi připomněly Botanicum, které zbožňuju.


Jsem hrozně ráda, že nakonec jsem podlehla a Včely se staly součástí mé knihovny. Přečetla jsem jí asi dva týdny nazpátek a od té doby jí pořád procházím a koukám dovnitř. Fakt! Nemůžu se těch ilustrací nabažit.


P.S. Teďka jsem zjistila, že jsou i Stromy od toho samého autora! Potřebuju!





1 komentář:

  1. Nedivím se, že jsi začala ujíždětp rávě na těchto typech knih. jsou nádherně čučavé, něco čím můžeš listovat pořád dokola a neokouká se to :)

    OdpovědětVymazat