středa 25. prosince 2019

Kniha divů v obrazech



Kniha divůAutor: Jeff Vandermeer

Název: Kniha divů

Nakladatelství: Fragment

Rok vydání: 2019

Počet stran: 384











Nádherný průvodce psaní, který vás dokáže inspirovat a namotivovat k psaní.

Svou první knížku jsem začala psát, když mi bylo dvanáct. Nikdy jsem jí nedoknčila, ale po letech jsem se k ní vrátila (a zase nedokončila), ale jednou se k tomu dostanu, protože ten příběh byl tím, co mi pomohlo v těžkých momentech.


Teď píšu něco jiného, trvá mi to, ale došla jsem s tím dál, než s čímkoliv jiným. A chci pokročit, chci to dopsat. Nejhorší je, že nápady jsou, ale přimět se otevřít ten word a začít něco psát je prostě těžké. Když je tu tolik knížek, co chci přečít a tolik seriálů, co chci vidět.


Kniha divů je náderným ilustrovaným průvodcem psaní. Je tam spousta praktických informací (které asi nutně nepotřebujete vědět k tomu, abyste psali, ale které vám pomůžou trochu lépe se nasměrovat) a doplňující ilustrace jsou prostě fantastické. Skvělé byly i reálné příklady a ukázka na nich, jak to vlastně funguje.


Osobně si většinu těch věcí už nepamatuju, ale mám to všechno olepíkované a ráda se k tomu budu vracet. Pro mě největší přínos celé knihy je to, že mi dal znovu ten náboj k psaní a motivoval mě ten wordovský soubor otevřít!


Abyste psali, tak Knihu divů nepotřebujete, ale rozhodně vám dá náhled do literárních teorií a pravidel, o kterých byste jinak neměli ani ponětí. Pomůže vám snáze a logičtěji tvořit a předávát to, co máte v hlavě na papír.


Informací je tam tolik, že si nezapomeňte označovat vše, co vám bude připadat relevantí, abyste se k tomu mohli vracet dle libosti bez nutnosti dlouhého hledání.







Za knihu moc děkuji nakladatelství Albatros

2 komentáře:

  1. na knihu jsem také koukala, ale odradila mě zatím ta cena... :/ jinak mohu doporučit ještě knihu o tvůrčím psaní od Markéty Dočekalové anebo také kurz Tvůrčího psaní :) ten byl moc super :)

    OdpovědětVymazat
  2. Našel jsem Mr. Pedro na blogu od někoho, kdo ho doporučuje každému, kdo hledá půjčku. Byl jsem tak nadšený a motivovaný být v této pozici finanční svobody, protože moje rodina hladověla, oslovil jsem pana Mr. Pedro v žádosti, kterou jsem mu řekl, můj životní příběh o finanční situaci, pošle mi formulář žádosti, abych vyplnil své údaje, což jsem udělal, poté, co mi poslal smlouvu o půjčce, předal jsem ji svému právníkovi k vyřízení podívejte se a poraďte mi jak dál. Podepsal jsem smlouvu o půjčce poté, co byla moje půjčka schválena před několika hodinami, banka mě kontaktuje ohledně převodu prostředků a poplatků, které musím uhradit na přepážce banky. bylo velmi příjemné pracovat s panem Pedrem a velmi mu děkuji za pomoc, kterou mi poskytl a která opravdu pomohla mé rodině hladovět. Kontaktujte prosím Mr. Pedro na e-mailu: pedroloanss@gmail.com, protože je vždy zaneprázdněn, ale mají s ním také dalšího profesionálního spoluhráče.

    OdpovědětVymazat