pondělí 25. března 2019

Minirecenze: Tři temné koruny od Kendare Blake



Autor: Kendare Blake

Název: Tři temné koruny (Three Dark Crowns)

Nakladatelství: Fragment

Rok vydání: 2019

Počet stran: 424










Zklamání. Zklamání. Ale aspoň když to má přes čtyřista stránek, tak se to četlo fakt rychle, protože to má písmenka jako pro prvňáky.
 


Na tuhle jsem se těšila, ale zároveň jsem byla skeptická. Slyšela jsem spoustu dobrých, ale taky špatných recenzí. Ale řekla jsem si, že to zkusím.

A teda. No.. Mě to neuchvátilo.

Nápad? Skvělý! Provedení? Horší.

Proč? Přišlo mi, že se tam vlastně nic neděje. Že to je všechno jen úvod do dalších dílů. Posledních asi 70 stránek bylo skvělých, ale to prostě nestačí. Celkově se Koruny odehrávají v zajímavém světě, ale děj (nebo spíš neděj) to zabíjí.

Dalším problémem byly hlavní postavy. Ze tří mě dvě iritovaly a to rozhodně nepomohlo, aby se mi kniha více líbila. Vedlejší postavy mě taky nijak neuchvátily. Bylo mi jedno, co se s nimi děje a spíš jsem si přála, aby je už konečně někdo zabil. Postupem času jsem si zvykla na Mirabellu a trochu mi přirostla k srdci, ale Arsinoe mi pila krev až do poslední strany.

Romantická zápletka, která spojuje milostný trojúhelník, insta love a podvádění. Prostě kombo, který chcete. Ne.

Za mě tedy Tři temné koruny za moc nestály. Považuju to jako zbytečně dlouhý úvod do dalších dílů (myslím si, že autorka mohla informace, které do nás nahustila takhle na začátku rozprostřít různě po dalších dílech) se zajímavým koncem. Posledních sto stránek to dost zachránilo a budu si chtít přečíst druhý díl, ale jestli to bude v podobném duchu, jako tenhle, tak pak se sérií končím.

Jo a víte co mě ještě nakrklo? Že to bude tetralogie. Z duologie jsme se přesunuly na tetralogii - naprosto zbytečně. Existuje jenom jeden důvod a to peníze. Peníze. Peníze.

1 komentář:

  1. Cože?! Tetralogie? Tak to neee.. Jednička se mi teda vcelku líbila, hlavně kvůli tomu konci a anotaci. Námět zněl skvěle, ale zpracování má jisté mezery.. Ale jak říkáš, v anotaci se stalo víc věcí, než v knize :-(

    OdpovědětVymazat