neděle 24. června 2018

Unboxing: June OwlCrate Jr.

Jako každý měsíc se mi do rukou dostal OwlCrate Jr. box, tentokrát s tématem Hidden Gems! Od boxu jsem měla celkem vysoká očekávání a musím říct, že mě nezklamal!

Co bylo uvnitř?





Jako vždy, prvně byla spoiler karta!



Dále jsem sáhla po tajemné PintSizeHeroes na téma Sněhurky a sedm trpaslíků. Uvnitř mého pytlíčku byl Kýchal (nebo jak se to vlastně jmenoval v češtině?).



Jako druhý předmět jsem vytáhla tento balíček. Úplně nechápu jeho smysl, ale uvnitř byly nějaké šutříky a lupa, tak je asi mám nějak zkoumat. Tohle si schovám pro synovce, až na to bude mít věk, tak z toho podle mě bude nadšený!



Díky tomuto papíru si můžu vytvořit svůj vlastní veleobří diamant. Škoda, že se pak nepromění v pravý..


Pak jsem vytáhla tento pytlíček, který se mi líbí, už jenom podle vzhledu. Když jsem ho otevřela a vypadl z něj tenhle šutr a z toho jsem byla nejdřív mega zklamaná, protože buďme upřímní, je to fakt obluda. Na dně boxu ale byla poučka, že se dá rozbít a uvnitř by měl být nádherný a barevný. Zatím jsem ho nerozklepla, ale těším se na to a myslím, že to bude pecka!



Dalším předmětem je toto mýdlo ve tvaru krystalu. Nijak zvlášť nevoní, ani nesmrdí a navíc vypadá jako opravdový drahokam, takže za mě palec nahoru. Škoda, že mi tam nepřihodili pravý diamant.



A samozřejmě nemohla chybět ani památeční placka!


Knížkou měsíce je Grump od Liesl Shurtliff, což je převyprávění Bručouna (fakt teď nevím, ten český ekvivalent a jsem lína to googlit) ze Sněhurky. Nechyběla ani podepsaná kartička a dopis od autorky!



Tématem příštího měsíce je TRUE CALLING! Zní to fakt skvěle, a pokud jste fanoušci Percyho Jacksona, tak je to dělané pro Vás! Jako vždy můžete použít kód MLOVESR a dostanete 10% slevu - jak na OwlCrate Jr., tak na klasický OwlCrate.


Co říkáte na červnový box? Já jsem spokojená a z některých předmětů nadšená! Já si teď jdu rozbít ten šutr a snad mi přežijou všechny prsty..

5 komentářů:

  1. Přiznám se, že tenhle balíček by asi nebyl nic pro mě a kdybych si ho objednala spíš by mě zklamal. Hlavně, že tobě se líbil a jsi spokojená. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To naprosto chápu! :)
      Já jsem spokojená, ale asi to je i tím, že jsem ho neplatila a tak jsem jenom získala a nic neztratila)

      Vymazat
  2. Páni, tak to je velmi pěkný balíček :):):)

    OdpovědětVymazat
  3. Šutry mám moc ráda, ale tento balíček by mě nenadchl. Možná jen placka a ten tajemný "rozbij mě a objevíš poklad" šutr :D Rozotmilé je i to mýdlo, ale přesto jsem u tebe už viděla mnohem lepší boxíky ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě byly lepší boxy, tohle je takový víc klučíčí box :D já to všechno dám synovci, takže za to jsem ráda, že ho mám čím zásobit :D ale líbí se mi ta celková provázanost mezi předměta a jak to mají celé vymakané! A ten rozbij mě šutr, pecka prostě! :D

      Vymazat