neděle 17. června 2018

Nové knižní přírůstky: květen 2018

Květen. Měsíc Světa knihy. Asi si umíte představit, jak to dopadlo.. Květen je do počtu koupených knih zatím nejhorší měsíc roku, ale naštěstí mě to peněžně nestálo tolik, kolik by se dle počtu přírůstku mohlo zdát!




Jako první se mi do rukou dostala novinka od Miroslavy Varáčkové, Drž mě, když padám, od Slovartu společně i s tou jejich boží pevnou plátěnkou a dalšími maličkostmi.

No, a pak jsem začala nakupovat.

V Albatrosu jsem si pořídila Příběhy na dobrou noc pro malé rebelky, což je knížka, která mě fakt hrozně zklamala. Asi udělám nějakou recenzi, abych to trochu více vysvětlila a popsala svoje pocity, ale ve zkratce mi to za ten hype fakt nestojí.

S Kájou jsme se stavily do Altpressu, kde měli tři za dvě a já jsem si odtamtud odnesla Lásku na zavolanou od Sophie Kinselly, která se jinde nedala sehnat. Už jsem jí přečetla a byla to skvělá letní oddechovka.

Následoval Fantomprint kde měli Devět dní od Zuzany Strachotové jen za stopade. Nekup to. Navíc to bylo fakt dobré a doporučuju!

Od Marky se mi do rukou dostalo Botanicum, které jsem si zamilovala! Ty ilustrace! Naprostý skvost!

Byla jsem přemluvena ke koupi Warrena XIII. Obou dílů. Do toho se pustím snad brzy a těším se na to. Běda, jestli to nebude dobrý.

Od slovenské autorky Mayi Sinay mi došla knížka Navždy. Pro mě to bude první slovenská knížka, takže z toho mám trochu obavy, ale snad to nějak zvládnu!

Od Humbooku mi přišla Tisíc kousků tebe od Claudie Gray, protože asi už všichni víte, tak ta bude jednou z autorek, které sem v říjnu přijedou.

A ke konci měsíce jsem si pořídila ještě dvě knížky - Koblížek a Nejtemnější část lesa. Jeden kus za třicet korun, neber to. Obě knížky jsem si chtěla přečíst, a pokud ten překlad nebude nijak zvlášť dobrý, tak jsem za ně aspoň nic moc neutratila.

No, a toť za květen vše! Na to, že byl Svět knihy, musím říct, že to není zase tak zlé skóre! Co jste si koupili vy?

3 komentáře:

  1. jen? :D já mám 29 papírových!!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že to je fakt vše :D ale zase jsem ráda, že na to nepotřebuju kufr

      Vymazat
  2. Letos jsem se na Světě knihy docela krotila. Domů jsem přivezla jenom šest knížek, což není vůbec špatné :D A všechny za velmi výhodné ceny, takže ani peněžena tolik netrpěla :D

    OdpovědětVymazat