středa 7. února 2018

Nové knižní přírůstky: prosinec 2017 & leden 2018

Za poslední dva měsíce se mi poštěstilo a sama jsem si koupila jen jednu knihu za celou tu dobu! Musím, říct, že jsem na sebe za to dost pyšná. V únoru mi za to ale přijdou tři knížky, dvě předobjednávky a jedna nová kniha, kterou jsem si koupila dneska a pokud nenajdu nějakou super akci, tak to u toho čísla zůstane. Celkově se v roce 2018 budu snažit o to, kupovat si co nejméně knih, přemýšlet o těch knížkách, jestli je fakt potřebuju a chci číst a nedívat se jenom na to, jestli je čtou všichni ostatní a jestli to má hezkou obálku.

Sama jsem si sice koupila jen jednu knihu, ale nakonec se mi jich nastřádalo docela dost. Co mi za poslední měsíce přibylo do knihovny?



Hned první den v prosinci jsem zavítala do knihkupectví pro Lapuťáka a Kapitána Adorabla - normálně bych si ho asi nekoupila, ale potřebovala jsem si něco koupit na můj poslední katalog Knižního Klubu (v rámci mé snahy o snížení nákupu knih jsem zrušila své členství). Mám skoro dočteno a je to fakt krásná knížka, při které se nezasmějí jenom děti.

V rámci tajného Santy mi přišly dvě knihy - The Forbidden Wish (retelling Aladdina, který jsem si zamilovala) a The Empress, druhý díl Diabolika (ten ale prý končí cliffhangerem, tak s jeho čtením raději počkám).

Od Káji jsem dostala NeObyčejné! Na ty se hrozně těším a ještě tenhle měsíc se do nich pustím!

Výměnou se mi do rukou dostala King's Cage, třetí díl Rudé královny (zatím jsem teda nečetla ani jeden díl, ale snad to nebude tak tragické jak všichni říkají :D).

V prosincovém OwlCrate Jr. se nacházela kniha The Magic Misfits. A byla podepsaná! Mám podpis NPH! *znovu nadšeně pobíhám po pokoji*

Před Vánoci se ke mně dostal i balíček od Slovartu, kde se schovávali ilustrované pohádky bratří Grimmů a nová reedice Pýchy a předsudku. Na obě tu už někde najdete recenze.

Do rukou se mi konečně dostala i ilustrovaná verze Dvou věží (kamarádka mi je vyzvedla před pár měsíci v antikvariátu v Plzni a knížka mě vždycky nějak minula).

K Vánocům jsem dostala jen jednu knížku a tou je učebnice akvarelu, kde se ukazují různé techniky a způsoby. Hrozně se těším, až budu mít někdy dost času si to všechno vyzkoušet.

To je za prosinec vše! A leden bude krátký, za ten mi do knihovny přibyly jen čtyři knihy!

První z nich je Už jsem normální, kterou mi poslalo nakladatelství Slovart. Zatím jsem jí ještě nečetla, ale dle nadšených reakcí si myslím, že to bude pecka.

Od Crown publishing mi přišly hned dvě knihy. Jednou z nich je How democracies die - kniha, která se snaží rozebrat nedávné dění ve světě a stavem dnešních politických zřízení. A druhá je prý taková trochu dystopická fantasy s draky - The sky is yours.

A poslední lednovou knihou je Love Sugar Magic, která byla schovaná v posledním OwlCrate Jr.

Co nového jste si za poslední dva měsíce pořídili vy?

2 komentáře:

  1. Milujem Pýchu a predsudok! Stále potajme dúfam, že mi ju niekto kúpi a tak sa ocitne v mojej knižnici :D Keby som to spravila sama, už by som z toľkých kníh začínala mať výčitky

    http://ankalooksword.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Už jsem normální zní jako orpavdu vtipná kniha :D

    OdpovědětVymazat