pondělí 5. února 2018

Minirecenze: From Lukov With Love of Mariany Zapaty


From Lukov with Love
Název: From Lukov With Love

Autor: Mariana Zapata

Rok vydání: 2018

Počet stran: 493











Mariana mě zatím nikdy nezklamala! Další skvělá kniha.



Vím, že většina z Vás asi Marianu nezná, ale to je velká chyba. Mariana píše nádherné slowburn romantické knihy, které se zcela vymykají všem ostatním. Většinou jsou tak dvojnásobně dlouhé a romantika se tam nachází až v posledních několika desítek stran. V jejích knížkách jde o budování vztahů, o přátelství.

From Lukov With Love je jejím nejnovějším počinem a zase to byla pecka. Jednu z hlavních postav jsme potkali již v předchozí knize (jednotlivé knihy jsou většinou vzájemně propojeny, ale všechno se dá číst jako standalone kniha) - krasobruslařku Jasmine. Ta je tvrdohlavá, umanutá a taky tak trochu nepříjemná.

Druhou hlavní postavou je Ivan. Krasobruslař s řadou medailí a ocenění. S Jasmine se vzájemně nemusí a když už mezi sebou prohodí nějaká slova, tak to jsou většinou nadávky nebo urážky.

Ivanova partnerka nedávno skončila a Jasminin partner jí nechal kvůli jiné krasobruslařské partnerce pár let nazpět. Když se Jasmine naskytne možnost bruslit s Ivanem po dobu jednoho roku, nemůže odmítnout, takovou příležitost už nedostane. Tím začíná jejich šílená jízda. Doslova.

Musím říct, že většinu času, co jsem knihu četla, jsem se musela usmívat. Konverzace mezi Jasmine a Ivanem byly vtipné, plné sarkasmu a celá Jasminina rodina je prostě výborná. Když jsem si o nich četla, bylo mi až líto, že jsem jedináček.

Vadila mi tam jenom jedna věc. Tohle byla první knížka od Mariany, kdy jsem si řekla, že ten přechod od přátelství k lásce byl moc rychlý a že přišel z čista jasna. Alespoň v porovnání s jejími přechozími knihami. Krom toho k tomu nemám jedinou výtku.

Je to čtivé, svižné, vtipné a nakonec si budete nadávat, že jste to přečetli tak rychle. Já to udělala. Protože teď musím zase rok čekat na její další knížku.

Takže pokud jste od Mariany ještě nic nečetli, doporučuju a zaručuju Vám, že nebudete zklamaní.

8 komentářů:

  1. Práve ju čítam a úplne ju zbožňujem :) Čítala som už viacero od Mariany, a máš pravdu - jej knihy sú naozaj skvelé! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se líbí! Jak kniha, tak celá Marianina tvorba <3

      Vymazat
  2. Páni, na romantiku moc nejsem, ale tohle by mohlo být právě to, co by na ni změnilo můj názor. Právě na většině takových knih mi vadí, jak se na sebe dva jednou podívají a už se oslovují Lásko a Miláčku... Pokud jsou tyto knihy "pomalu se rozvíjející", mohlo by to být realističtější a prostě lepší! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tom případě je Mariana jako stvořená pro tebe! Žádná instalove v jejích knížkách není, vztahy se tam vyvíjejí fakt pomalu a je to krásně a čtivě napsaný :)

      Vymazat
  3. Četla jsem na tvé dporučenía byla jsem nadšená :) Děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  4. A četl jste někdo i Dear Aaron??? Nevím, jestli si pořídit Aaron nebo Lukova :-D všechno ostatní už jsem od ní četla :-D
    Díky,
    Miška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pořiď si obě :D ale první určitě Aarona, v FLWL se objevují postavy z Aarona :)

      Vymazat
    2. Tak dobře :-D nebudu lhát, přesně to jsem chtěla slyšet :D

      Vymazat