sobota 29. dubna 2017

Stáhněte si přání ke dni matek

Taky Vás jako mě překvapilo, že už tu skoro máme květen? S čímž se pojí méně veselé věci, jako je zkouškové ale i ty trochu více pozitivní. Ty já nazývám státní svátky a zasloužené volno (mě osobně jsou tehle rok na prd, protože v pondělí nemusím do školy tak jako tak, ale stejně) a spousta prostoru ke čtení.

S květem se váže i jiný významný den a to den matek. A protože ani knihomolové se nevyklubali ze stránek knih, tak je třeba ocenit tu bytost, která se nás neštítila, když jsme byli od slizu a horších věcí.

Pokud jako jí nevíte, co přesně jí dát, dejte jí třeba kytku a přáníčko (hlavně to přáníčko, se kterým jsem se pracně patlala).



Doufám, že se líbí. A že si ho někdo stáhne. A že vám nevadí, že je to vlastně uplně mimo mou knihomolskou specializaci (ale zmínila jsem slovo kniha a to se počítá, ne?).


1 komentář:

  1. Já jsem dostala letos ke dni matek krásné přání. Manžel využil doručení květin Brno a nechal k nim přidat vzkaz, na kterém bylo napsané, jak mě mají s dcerou rádi. Vzkaz mě hrozně potěšil, i slza mi ukápla :-) . Mám ho přilepený na ledničce, a když se na něj podívám, tak mi zvedne náladu :-) .

    OdpovědětVymazat