čtvrtek 27. dubna 2017

Minirecenze: Plán od Elle Kennedy


Plán
Autor: Elle Kennedy

Název: Plán (The Goal)

Nakladatelství: Baronet

Rok vydání: 2017

Počet stran: 488








Čvrtý díl volně na sebe navazující série, se mi ze všech čtyř knih líbil nejméně.


V pokračování Off-Campus série se setkáváme s Tuckerem a Sabrinou, oba jsme již viděli v předchozích knihách. Z minulého dílu (i anotace) už víme, že ty dva spolu budou čekat společného potomka.

Podle anotace jsem se na Plán hrozně těšila. Uplně mě to nadchlo, protože to znělo čtivě, zajímavě a chytlavě. Knížky, kde se stane "nehoda" jsou takový moje guilty pleasure, ani nevím proč. I když je pravda, že mě to většinou baví víc, než dokud porodí. Taky nevím proč.

Bohužel jsem byla hrozně zklamaná. Plán mě moc nebavil, Sabrina mi přišla jako mrcha a Tucker zase jako podpantoflák. Ani jeden mi nepřirostl k srdci. Nakonec jsem to dočítala jenom proto, abych to měla dočtený.

Další co mi na Plánu vadilo, byla Sabrinina rodina - babička a otčím. Babička jí vychovala a chovala se k ní hrozně a otčím se s ní chtěl vyspat. A jí to snad skoro ani nevadilo - jak babičce (která s ním doopravdy spala), tak Sabrině.

Taky uplně nevidím, jak a kdy se do sebe Sabrina a Tucker stihli zamilovat. Nedělali spolu nic jinýho, než že spolu spali a Tucker už jí miloval. Jasně.

Plán je nejdelší kniha ze série a přišla mi nudná, opakující se a vůbec neubíhala. Na to jak normálně knihy od Elle zhltnu, tak s touhle jsem se patlala dost dlouho. Rozhodně nejslabší díl.

Žádné komentáře:

Okomentovat