pondělí 4. dubna 2016

Nové knižní přírůstky za: Březen 2016

Už opravdu začínám mít problém! :D opět jsem si koupila hordu knih, ale od května jsem na book buying banu, a mám dovolenou si koupit jenom jednu (JEDNU) knížku. A nepočítám tu, co jsem si předobjednala už tehle měsíc. A proč až od května? Protože na duben jsem to už porušila. Každopádně ode dneška si nebudu objednávat žádný další knížky! Internetový knihkupectví budou jednou moje smrt.

Počet je opět vysoký, ALE ani jedna knížka nebyla beze slevy! Takže to není tak strašný. Trochu jo, ale ne tak moc.

V celým článku se můžete podívat, kterých TŘINÁCT knih jsem si koupila/dostala/vyhrála (z většiny koupila).




1. Dopisy na konec světa
Recenze tady
Za tuhle krasavici jsem nic neplatila, ale náhodou vyhrála (moje evidentně první a poslední výhra).









2. Will Grayson, Will Grayson
Upřímně, přečetla jsem prvních pár stránek a nemohla jsem dál. Možná je to proto, že Greena nemám ráda a myslím si, že je nadhodnocený. Pokusím se Willa 2x přečíst znovu, ale jestli mě to zase nechytne asi bude jenom hezky vypadat v knihovně.








3. Co mě naučil tučňák
Recenze tady











4. Amy & Roger, Na cestě
Tuhle knížku vídám dost často na instagramu - celkově Morgan Matson je tam hodně oblíbená (především pak Since You've Been Gone se svojí krásnou zelenou obálkou), takže když jsem viděla, že je ve slevě nemohla jsem jinak než si jí koupit. Jako vždy jsem ráda, že se české nakladatelství rozhodlo nechat původní obálku.







5. Abarat: Absolutní půlnoc
Třetí díl série, kterou jsem zbožňovala, když jsem byla mladší (o hodně mladší), ale byla za třetinu. Navíc uvnitř jsou zase úchvatné ilustrace od samotného autora, takže to za to stojí!









6. & 7. Drumms of Autumn & Fiery Cross
Čtvrtý a pátý díl série Cizinky. Sérii miluju. Seriál miluju. Nešlo nemít.










8. A Sea Change
Uzoulinká novela za třicet korun. No nekup to.











9. Královná Tearlingu
Po téhle knize jsem pokukovala ještě když jsem pracovala v Luxoru, ale nikdy si jí nekoupila. Pak jak si zařídila instagram a taky jí tam vídám dost často - existuje ještě jedna obálka. Nevím přesně jestli je to podle toho jestli je knížka hardback nebo paperback, či je to podle toho jestli je to americká či britská edice, každopádně obě vypadají skvěle. No a když pak byla ve slevě..






10. Prozření Mary Dyerové
Zase knížka, kterou jsem objevila skrz instagram. Koupila jsem si jí přes bazar na Databázi knih, takže mě to taky vyšlo docela za levno.









11. Obraz Doriana Graye
Na gymplu jsem ho nedočetla jako jedinou knihu na můj maturitní seznam a pak si ho samozřejmě vytáhla. Zachránil mě pak jenom Ben Barnes :D. Čas na to zjistil, jak to celý vlastně dopadlo.









12. Lady Midnight
První kniha z nové série od Cassandry Clare. Nástroje smrti mě nezaujali, spíš naopak skoro zabili - Clary byla tak otravná až jsem si chtěla rvát vlasy a celková zápletka typu "on je tak pěknej, chodíme spolu, ach, on je to můj bratr, aha, on vlastně není, takže můžeme mít HEA" mě nesčetně krát skoro přivedla k nepříčetnosti.
Co jsem četla recenze, tak Lady Midnight má být lepší a hlavní hrdinka není tak otravná jako Clary (upřímně, nikdy nemůže být otravnější než Clary). Knížka má nádhernou obálku a byla ve slevě.. Nekup to!


13. Snow like Ashes
Zaujala anotace, zaujala obálka, zaujala sleva.




Žádné komentáře:

Okomentovat