neděle 16. června 2019

Fotorecenze: Pobertův plánek



Harry Potter: Pobertův plánek
Autor: Erin Pascalová

Název: Harry Potter: Pobertův plánek

Nakladatelství: Albatros

Rok vydání: 2019

Počet stran: 72










Myslela jsem si, že je to nutnost pro každého fanouška Harryho Pottera, ale nakonec jsem došla k jinému závěru..





Kdo mě zná, tak ví, že jsem velký fanda Harryho Pottera. Když jsem uviděla knížku s názvem Pobertův plánek, musela jsem ji mít!


Upřímně jsem si ani nečetla, co to vlastně je a asi jsem to měla udělat. Udělala jsem si tak představu o tom, co by to tak mohlo být a nakonec se mi to nedostalo.



Pobertův plánek je na jednu stranu hrozně skvělá záležitost a na druhou stranu to bylo celkem zklamání.


Součástí knihy je i magická hůlka s fialovým světlem a tužkou s neviditelným inkoustem. Uvnitř knihy jsou stránky, kde se nachází tajné vzkazy a vy sami si tam můžete vpisovat svoje tajnosti. Celkově grafická část knihy je nádherná. To je ta část, která mi přijde boží.



Co mi tak skvělý nepřijde je textová část. Tím vůbec nemyslím překladově, ale doslova text knihy mě hrozně zklamal. Jen popisuje scény z knih a nepřináší naprosto nic nového - fakt nic. Pokud jste viděli filmy, ani to nemusíte číst, protože všechno už víte.






Mladší čtenáři si s knihou určitě vyhrají, ale pro mě to bylo bohužel zklamání.

Nakladatelství Albatros moc děkuji za zaslání výtisku Pobertova plánku!

Žádné komentáře:

Okomentovat