úterý 30. dubna 2019

Recenze: Dopisy ztraceným od Brigid Kemmererové

a 1/2 ☆

Dopisy ztracenýmAutor: Brigid Kemmerer

Název: Dopisy ztraceným

Nakladatelství: CooBoo

Rok vydání: 2019

Počet stran: 344












Knihu jsem přečetla jedním dechem a chci víc!


Juliet nechává na náhrobku své matky dopis. Nečeká odpověď a tak je překvapená a naštvaná, když se jí ji dostane. A odepisuje. A záhadný pisatel jí odpovídá zpátky. Tak to vše začíná a postupně se Juliet se záhadným pisatelem spřáteluje, aniž by ani jeden z nich věděl, kdo je ten druhý.

Na začátek musím říct, že jo, je to hrozně předvídatelná kniha. Ale v tomhle případě mi to vůbec nevadilo, protože i tak mi toho dokázala dát spousty nového a já ji přečetla jedním dechem.


Celá kniha má trochu vibe P.S. Líbíš se mi od Kasie West, kterou já miluju. Obecně mám hrozně ráda ten typ knížek, kde se postavy neznají a tak nějak hledají, kdo by mohl být ten druhý.

Dalším mým oblíbeným klišé, co se tady objevuje je bad boy jako hlavní postava. Já to zbožňuju. Kdo taky ne, že? Declan byl prostě TOP.

A Rev? Ten je jednou z těch nejlepších vedlejších postav, o kterých jsem kdy četla. Hodně si toho zažil, má fakt ošklivou minulost, ale snaží se s tím bojovat. V originále mu vyšla i jeho vlastní kniha, tak doufám, že se dostane i k nám

Nejlepší kamarádka Juliet mě tolik neohromila a víc než cokoliv jinýho mi lezla na nervy. Ani nevím přesně proč. Ale prostě to dělala.

Dopisy ztraceným ukazujou i ošklivou stránku života a oproti Kasie West jsou o dost temnější a vážnější. Ukazují rodinné problémy, těžké životní osudy různých lidí a nádherně je popsané to, jak hlavní i vedlejší postavy prochází smutkem a truchlením.

A ty citáty? To je prostě nádhera. A naše česká obálka je taky skvělá!

Jediné mínus (a proč ode mě kniha nedostala pět hvězdiček) je to, že je to předvídatelné. Tomu se asi u takovéhle knihy nedá vyhnout, ale stejně. Prostě na plný počet hvězdiček to nebylo.

Suma sumárum bylo to čtivé, návykové, dojemné. Potřebuju Revovu knížku a hrozně se těším na Temné a osamělé prokleté od téže autorky.

Za Dopisy ztraceným moc děkuji nakladatelství Albatros.

2 komentáře:

  1. Podobné Kasie West, ale temnější? Prodáno! :D
    Původně jsem měla v plánu si na SK pořídit jen Temné a osamělé prokletí od této autorky, jelikož každý, kdo to již četl tvrdí, že je to nejlepší re-telling na Krásku a zvíře. Tahle kniha kolem mě prolétla, ale nemyslela jsem, že bych si ji chtěla přečíst. Až díky tobě teď vím, že si ji nesmím nechat ujít. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Toto vyzerá veľmi dobre! ♥ Skvelá recenzia

    OdpovědětVymazat