středa 24. října 2018

Setkání s autory & Humbook 2k18

Letošní Humbook přišel a odešel a já i dva týdny po skončení mám z celé té akce radost. Za všechny ty lidi, které jsem tam potkala, za všechny (dvě a půl) přednášky, které jsem viděla, za všechny čaje, co jsem tam vypila, za všechny ty zážitky. Za všechny fronty, co jsem nemusela stát.




Jako ambasador jsem totiž měla jednu velkou VELKOU výhodu. Mohla jsem se v pátek, den před Humbookem setkat se zahraničními autory - Sarou Raasch, Claudií Gray, Sebastianem De Castellem a Estelle Maskame. Vyhnula jsem se tak té děsně dlouhé frontě, co se utvořila při samotné autogramiádě na Humbooku. Představa, že bych tam musela stát, je materiál na noční můry. Lituju toho posledního člověka, co si to musel vystát a gratuluju mu za trpělivost a vytrvalost.

Ze všech autorů jsem si nejvíce oblíbila (tak jako všichni) Sebastiana! To je osobnost! Energický, vtipný, svůj. Klobouk dolů. Estelle je taková jako její knihy. Claudia mě překvapila a bylo mnohem pohodovější a zajímavější, než jsem si myslela. A Sara byla takové zlatíčko.





Po setkání s autory jsem se vydala za Kájou, kde jsem přespala a pak jsme společně vyrazily na samotný Humbook. Fronta před vchodem se táhla až za rok, ale naštěstí rychle uběhla a jakmile se otevřely dveře do Kongresáku, tak i rychle zmizela.

Přiznám se, že na akci jsem moc nefotila. Protože jsem autory viděla už v pátek a slyšela jsem takovou jejich minibesedu, tak jsem na ty jejich oficiální humbookové nepotřebovala jít. Stavila jsem se na Sebastianovi, ale říkal víceméně to samé, co den předtím, tak jsem si nakonec četla. #jofakt

Co jsem ale chtěla vidět, byla beseda s českými autory, která mě fakt bavila. Jak Petra Stehlíková, tak Pavel Bareš mě bavili a celá beseda byla super. I když Projekt Kronos nehodlám číst. Nikdy. #sorrynotsorry. Pak přišla jejich autogramiáda, která byla snad stejně dlouhá, jako ta na zahraniční autory. Ale stálo to za to, Stehlíkovou mám podepsanou a já jsem spoko.

Samozřejmě jsme jako ambasadorky dostaly i velmi VIP tašky. Uvnitř se skrývala spousta věcí - čokoládky, sladkosti, ovesná kaše, záložky, kupóny, svíčka, kalendář, sešit, Humblok a především dvě reading copy.










Oproti minulému roku se řada věcí zlepšila - prostory a vzduch, v chill out zóně bylo dost prostoru, vstup. Loyd byl super s nonstop dodávkou čaje a ostatní sponzoři taky pecka. U stánku byla horká čokoláda, pecka! Více věcí v krámku (i když jsem byla zmatená, kde fronta končí a kde začíná). Livestreamy.

Pořád je co zlepšovat - třeba jídlo. Oproti loňsku to bylo mnohem lepší, ale na svoje panini jsem čekala asi dvacet minut a pak mi stejně dali špatné. Nepříjemná obsluha k tomu. Asi by to stále chtělo nějak pořešit autogramiádu (ale jak, to nevím. trochu nemožný úkol, já vím).

Abych pravdu řekla, tak po celém dni jsem byla sociálně hrozně unavená a potřebovala jsem pak celou neděli, abych se nějak vzpamatovala. Ale jinak super, oproti loňsku velký skok kupředu a těším se na další ročník! Třeba konečně přijede i Bardugo.

Žádné komentáře:

Okomentovat