čtvrtek 30. srpna 2018

Unboxing: August OwlCrate Jr.

Konečně jsem se dostala k sepsání unboxingu srpnového OwlCrate Jr. a musím říct, že je to jeden z mých nejoblíbenějších boxů vůbec. Téma bylo Storyteller's Toolkit a tedy perfektní pro někoho, kdo má v hlavě příběh.



Jako první byla (tak jako vždy) spoiler karta.





Dalším byla guma ve tvaru knihy. Jako někdo, kdo gumy ztrácí tím tempem, že jí jednou použiju a prakticky ihned si musím koupit novou, se mi hodí. Navíc, je fakt roztomilá.


Po gumě následovala každoměsíční památeční placka s psacím strojem.


Když jsem poprvé uviděla tyhle karty, moc velkou radost jsem z nich neměla. Ale po otevření jsem zjistila, že kartičky mají nádherné ilustrace a dají se hrozně dobře využívat na fotky.



Gravírované tužky s prvními větami z knih jsou skvělý nápad a jsou krásné. V jednom z minulých OwlCrate Jr. byl podobný set akorát s kletbami, které se nepromíjejí a tyhle k nim krásně sedí.


Neřekla bych, jakou radost mi udělá obyčejný sešit, ale tenhle je nádherný. Kdybych ho viděla v papírnictví, tak bych si ho musela pořídit.



A tenhle penál? Perfektní. Jak asi víte, tak krasopíšu a dělám lettering, takže mi penál a ilustrace na něm hrozně sedl.


Knihou měsíce je Nightbooks od J.A. White. Ta obálka je magická a jak vidíte, tak je skoro jako zrcadlo. Tedy část. Klíčová dírka je matná a hrozně příjemná na dotek.



Nechyběl ani podepsaná kartička a dopis od autorky.


A jako bonus byl přiložen další sešit.



Tématem příštího měsíce je GHOSTS & GHOULIES a řeknu vám, zní to super. Jako vždy, můžete použít kód MLOVESR pro 10% slevu jak z OwlCrate Jr., tak klasické OwlCrate.



Co říkáte na srpnový box? Mně se hrozně líbil a nevadilo by mi za něj ani zaplatit - z srpnového boxu využiju asi fakt úplně všechno.

4 komentáře:

  1. Ačkoli knížku napsat nechci, myslím, že ntehle box by mě potešil. Jediné, co se mi moc nelíbí je to pouzdro, ale to bych určitě věnovala někomu z okolí. Moc se mi líbí oba sešity, tužky a ta knížka gumovací je prostě boží :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkný box, obzvláště tužky a sešity.

    OdpovědětVymazat