středa 22. srpna 2018

Dosavadní TOP 5 za rok 2018

Měla jsme v plánu článek publikovat po červnu, jako půlroční zhodnocení, ale no.. plány nevyšly a tak s článkem přicházím až na konci srpna. Ale jak se říká, lepší pozdě, než nic?

Ráda se vždycky v polovině roku ohlédnu zpátky na to, co jsem doposud přečetla a jak moc dobré to bylo (nebo nebylo).

Tady je mých TOP 5 knih za první půlrok.





From Lukov with Love - Mariana Zapata (minirecenze)
Tuhle knížku jsem letos přečetla už dvakrát. Tak moc se mi líbila. Dostala ode mě sice jenom čtyři hvězdičky, protože tam byly drobnosti, co mi vadily, ale i tak byla prostě famózní. A čtyři hvězdičky u Mariany jsou jako šest u jiné autorky.

Smrtka - Neal Shusterman (recenze)
To bylo velké, velké překvapení! Skvěle napsané, skvěle vystavěný svět, no prostě celé to bylo skvělé. A mega se těším na další díl.

Renegáti - Marissa Meyerová (recenze)
Renegáty nemůžu vynechat. Marissa je jednou z mých nejoblíbenějších autorek vůbec a její první neretelling tady nemůže chybět. A to jsem z téhle knížky měla fakt obavy a bála jsem se, že se mi nebude líbit. Omyl. I když to místy bylo pomalejší, zamilovala jsem si to. Svět, hrdiny, zápletku. Všechno.

Nádech - Penelope Douglas (recenze)
Je jedno kolikrát tuhle knížku budu číst, ale pořád jí budu milovat. Asi pořád víc a víc. Jsou tam části, u kterých se mi pořád zatajuje dech a u kterých si pobrečím. 

OTKA - Kody Keplinger
Ano. Je rok 2018 a já si teprve teď přečetla OTKu. A panebože. To bylo tak dobrý. Proč mě k tomu nedonutil už někdo mnohem dřív? Přečetla jsem to na jeden zátah a pak jsem měla chuť si to dát rovnou ještě jednou. A věřte, že si to letos přečtu ještě jednou. OTKA je YA contemporary kniha, která se vymyká všem zajetým kolejím a rozhodně stojí za to.

Jinak jsem si dala hodně rereadingů, které jsem milovala. Třeba:
The Wall of Winnipeg and me - Mariana Zapata (dvakrát. jo, letos už jsem jí četla dvakrát. to chcete)
Má mě rád, nemá mě rád - Sally Thorne (vtipná romantika, která zahřeje u srdíčka. a Joshua. to potřebujete)
Papírová princezna - Erin Watt (miluju to. kdo by nechtěl svého vlastního Royala)

A další skvělé knihy, co jsem letos přečetla (poprvé):
Wires and Nerve - vol 2 - Marissa Meyer
The Birthday List - Devney Perry
Eliza and her Monsters - Francesca Zappia
Podělaným navrch - Becky Albertalli
The Anatomical Shape of a Heart - Jenn Bennett

Jinak pro zajímavost, tak do konce června jsem přečetla 106 knih, ze kterých vybírám. A k tomu ještě 47 mang.

Četli jste některé z nich? Jaké jsou vaše nejoblíbenější knihy za první půlrok?

5 komentářů:

  1. Smrtka je za letošek taky zatím má nej :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě by zajímal seznam top 5 mang za letošní rok nebo třeba i tvoje uplně nejvíc oblíbené mangy :) poslední měsíce je sama hodně vyhledávám, tak budu ráda za další doporučení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Plánovala jsem článek na oblíbený mangy, ale nějak z toho sešlo :D tak ti ten můj seznam klidně pošlu :) je tam z čeho vybírat :D

      Vymazat
    2. Jo klidně pošli, třeba na fb :)

      Vymazat