středa 27. června 2018

Minirecenze: Tajná přísada láska od Poppy J. Andersonové

a 1/2

Autor: Poppy J. Andersonová

Název: Tajná přísada láska

Nakladatelství: Ikar

Rok vydání: 2018

Počet stran: 320










Lehké, čtivé, milé. Ideální na léto.




Po státnicích jsem potřebovala něco lehkého, svižného a milého. Tajná přísada láska všechno tohle splnila. Četla se hrozně rychle, během pár hodin jsem jí měla přečtenou a dala mi přesně to, co jsem od ní chtěla. Odreagování a relax.

O co tam jde? Úspěšný kuchař už je trochu unaven z celého toho shonu a vydává se na dovolenou. Cestou málem narazí do protijedoucího auta, ve kterém (čirou náhodou samozřejmě) jede hlavní hrdinka. Ta pomáhá rodičům s provozem restaurantu a neskutečně dobře vaří. Oficiálně se ale živí novinařinou. Jsou trochu jako Elizabeth a Darcy v Pýše a předsudku, takže spousta hádek, spousta vtipných situací a rozhovorů a nakonec.. však víte sami.

Ti, co se vyznají v jídle ty části o vaření a pokrmech určitě ocení víc jak já. Mě to upřímně nic neřeklo a nemohla jsem si pod většinou těch jídel nic představit.

Jak jsem řekla, tak se knížka hrozně dobře četla, ubíhala jako nic a zabavila. Nebylo to však nic světoborného, co by mě posadilo na zadek. Bylo to milé, ale předvídatelné a trochu mi v mysli splývá s řadou podobně milých a čtivých romantických knih, které jsem přečetla. Základní zápletka není nic nového, ale taky to není tak, že bych si řekla, že jsem něco přesně takového už četla.

Suma sumárum doporučuju. Je to skvělá letní oddechovka, ideální někam na pláž, nebo k bazénu. Pokud máte rádi jídlo, tak Vás velmi pravděpodobně přepadnou chutě a budete je muset zahnat (třeba borůvkovým koláčem).

Žádné komentáře:

Okomentovat