pondělí 26. března 2018

Unboxing: March OwlCrate Jr.

Březnový OwlCrate Jr. se nesl v tématu I WISH. Na tento box jsem se neskutečně těšila, to téma mě nadchlo a nemohla jsem se dočkat! A musím říct, zase mě nezklamal!

Co se schovávalo uvnitř?




Po otevření je jako vždy uložená spoiler karta.



Další, po čem jsem sáhla, byla koule do koupele, která voní hodně sladce, což mě není úplně po chuti, ale určitě se nějak využije! Vůně je popsaná jako cereálie s mlékem a to naprosto sedí.


Pak jsem vytáhla narozeninové svíčky. Není to nic speciálního, ale vzhledem k tomu, že březen a duben jsou u nás narozeninové měsíce, tak je s klidnou duší hodím na dort :D


Následně jsem tam objevila puzzle, ten obrázek sice není nijak úchvatný, ale bratranci to myslím bude jedno a rád si bude skládat. Pokud to zrovna nebude chtít sníst.


Klasicky nesměla chybět ani památeční placka.


Dále tam byla i tahle nádherná oboustranná záložka! Tu si pěkně schovám a nebudu používat, abych si s ní nic neudělala.



A jako poslední předmět (před knihou) je tato nálepka. Úplně jsem nepochopila, proč tam je tenhle dvouhlavý mimozemšťan a spoiler kartička to nijak moc nevysvětluje, ale proč ne. Moje gusto to není, ale dětem se to podle mě bude líbit (teda, hlavně klukům).


Konečně se dostávám ke knize měsíce. Tou byla Granted a podle anotace to vypadá naprosto skvěle!



Nechyběl dopis od autora a podepsaná kartička. Zároveň byl přiložen i návod na vytvoření vílího jména! Jak se jmenujete vy? Mé je Marlow Peony Hideaway.




A úplně na dně je lákající kartička na příští měsíc. Dubnové téma je MYTH&MIGHT a to si myslím, bude naprostá pecka! Vzhledem k tomu, že mi končí období mého "repování" pro OwlCrate Jr., tak už se k němu asi bohužel nedostanu, což mě fakt mrzí. A kdybyste o něj (nebo i o klasický OwlCrate) měli zájem, tak můžete použít můj kód MLOVESR a dostanete tak 10% slevu.



Co na březnový box říkáte? Mně se moc líbil, pro mě byla většina předmětů zbytečná, což je logické, vzhledem k tomu, že je to middle grade box, ale můj bratranec z toho bude mít určitě radost až do toho doroste.

9 komentářů:

  1. Hrozně ráda bych věděla, jaké je moje vílí jméno, ale nemůžu to přečíst :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :OOO jaktoo? já když si to rozkliknu, tak mě jde :((

      Vymazat
    2. Mně už to taky jde, akorát mě samozřejmě nenapadlo si to rozkliknout, žejo 😂
      Takže jsem... Lyric Rose Stillwater 😀

      Vymazat
  2. Box je krásný, ale na můj vkus moc zbytečností. Každopádně s sebou nese krásno kouzelnou atmosféru :-) a ta placka je boží :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na můj asi trochu taky, ale já se na to dívám tak, že je to pro děti a těm se tyhle blbůstky líbí :D

      Vymazat
  3. Tyhle ty boxíky mám moc ráda a moc ráda koukám na fotky v takovýchto článcích a rozplývám se nad vynalézavostí a krásou záložek a tihle různých blbůstek.

    OdpovědětVymazat
  4. Ja už tak dlho rozmýšľam nad tým, že si nejaký box objednám, ale tie peniaze...je mi to ľúto skrátka, radšej si vždy kúpim knihy v akcii, ktoré si už dlhšie chcem prečítať, len sa k nim neviem dokopať alebo novinku, ktorá vyšla. Ale dúfam, že aspoň raz naberiem odvahu a nejaký ten box si kúpim :D

    OdpovědětVymazat
  5. Nevíte jestli existují i české boxy?
    Nebo něco takového?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Česku býval Knihobit, ale už dávno nefunguje. Teď tuším nic není :)

      Vymazat