neděle 31. prosince 2017

Na co se těším v roce 2018


Konec roku znamená nejen to, že zase budeme o rok starší, ale i to že se k nám dostanou další nové knihy! A řekla bych, že 2018 bude skvělý knižní rok!




TOG7 - Sarah J. Maas
JESTLI ELIDE A LORCAN NESKONČÍ SPOLU, TAK BUDU ZLÁ! JESTLI MI NĚKDO UMŘE, TAK BUDU ZLÁ! JESTLI TO BUDE STEJNĚ ZLÝ JAKO ACOWAR, TAK BUDU ZLÁ! JESTLI TY DVA ROKY ČEKÁNÍ NEBUDOU STÁT ZA TO, TAK BUDU ZLÁ!

ACOFAS - Sarah J. Maas
Abych byla upřímná, tak se na tohle vlastně ani netěším. ACOWAR bylo takové zklamání, že mi to zničilo zbytek série - jo, až takhle zlý to pro mě bylo. Čím víc času uplynulo od doby, kde jsem si to přečetla, tím více zklamaná jsem. Pro mě je příběh Feyre a Rhysanda uzavřen a tohle už mi přijde nadbytečný a jen jako další ždímání peněz.

Renegades2 - Marissa Meyer
Na první díl se teprve chystám, ale až budu mít po zkouškách, tak se na ní vrhnu a pořádně si jí užiju. Marissa je jedna z mých nejoblíbenějších autorek, tak věřím, že to bude pecka! A nejlepší je, že to je plánované jen jako duologie, takže závěr se dozvíme (snad) již v září.

From Lukov with Love - Mariana Zapata
Marianiny knížky jsou výborné! Slow burn romantika. Každá knížka se od těch předchozích odlišuje. Jsou vtipné, čtivé a poutavé. Neskončíte, dokud je nebudete mít přečtené všechny a pak je začnete číst nanovo.

From Lukov with Love

Smoke in the Sun - Renee Ahdieh
První díl jsem ještě nečetla, protože vím, že to bude končit obřím cliffhangerem, ale jakmile se mi do rukou dostane i druhý díl, tak se do toho okamžitě pustím. Převyprávění, Japonsko a Renee? To nemůže dopadnout špatně.

Reaper at the Gates - Sabaa Tahir
Upřímně, čím déle sleduju Sabu na instagramu, tím méně se na ní těším. Taky mi vadí, že se změnily obálky a teď vypadají jako by to byla spíš nějaká middle grade série. Chápu, že chtěla, aby to reprezentovalo POC (people of colour), ale lidi na obálce prostě většinou nefungují. Takhle mi to bere prostor, kde já si můžu sama představit, jak chci, aby postavy vypadaly a nutí mi to jeden určitý obraz. Navíc, změna obálky uprostřed série? Je to fakt nutný?


A Reaper at the Gates (An Ember in the Ashes, #3)

Obsidio - Amie Kaufman, Jay Kristoff
Konečně! se dočkám závěru trilogie a snad dostanu více SPIRA. A více Kady a Ezry!


Obsidio (The Illuminae Files, #3)

Vengeful - V.E. Schwab
Sice jsem ještě nečetla Neobyčejní, ale i tak se těším na druhý díl! Dle mého Schwabová nemůže šlápnout vedle a i tohle bude pecka.

Spinning Silver - Naomi Novik
Autorka knihy Uprooted přichází s novou knihou a to převyprávěním Rumplcimprcampra. Na to se neskutečně těším, protože Uprooted byla hrozně krásně napsaná. Navíc, já a převyprávění - to k sobě prostě jde.



All Your Perfects - Colleen Hoover
Nová CoHo tu nesmí chybět! Podle první anotace mě to bohužel moc neláká. ALE je to Colleen, takže by to mělo i tak být dobré a nehrozí, že bych si to nepřečetla. Třeba mě to překvapí.

Další zajímavé tituly, po kterých určitě sáhnu:
Immortal Reign - Morgan Rhodes
Save the Date - Morgan Matson
The Muse of  Nightmares - Laini Taylor
Queen of Air and Darkness - Cassandra Clare
My Plain Jane - Cythia Hand
Everless - Sara Holland
The Fates Divide - Veronica Roth
Ash Princess - Laura Sebastian
Still Me - Jojo Moyes
Children of Blood and Bone - Tomi Adeyemi 
Nová kniha od Kaufmanové a Kristoffa - zatím bez titulu
Třetí díl The Nevernight Chronicles od Kristoffa

Tohle byl takový můj TOP výběr knih, na které se hodně (i méně) těším v novém roce. Na co se těšíte vy?

5 komentářů:

  1. Krásný Nový rok i tobě. :) Koukám, že knih na které se těšíš je vážně hodně. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na Spinning Silver sa brutálne teším, Uprooted bolo naozaj vydarené, takže som na to veľmi zvedavá.

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to, že nadcházející rok toho přinese opravdu hodně. :) Já se hrozně těším na Dvůr 3, na Čtenářku, Strange the Dreamer (zatím si pořád nepamatuju český název), pokračování Poušti v plamenech, Na lovu,... a spoustu dalších, o kterých ještě nevím. :)

    OdpovědětVymazat
  4. S Marianou Zapatou veľmi súhlasím - a nechápem, prečo nie je viac populárnejšia, totižto, tie jej knihy sú riadne návykové.
    Teším sa tiež na novú Colleen, aj keď Without Merit som ešte nečítala :) A na Renegades 2, aj keď do jednotky sa tiež ešte len plánujem pustiť :)
    Teším sa aj na ďalšiu Jane - My Plain Jane, lebo ak bude čo i len tak skvelá ako My Lady Jane, určite to bude super.
    ACOFAS...čo ja viem, aj sa teším aj nie. Uvidíme, ale stále viac sa teším ako na TOG 7 , kde som ešte nečítala ani Tower of Dawn a vôbec ma neláka.
    A Obsidio! To je samozrejmosť, toho sa neskutočne nemôžem dočkať.

    OdpovědětVymazat
  5. Z týchto kníh nemám asi nič na svojom TBR liste, ak mám byť úprimná :D Jedine na Neobyčejných sa chystám, tak to bude snáď dobré.

    http://book--hoarders.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat