středa 29. listopadu 2017

Unboxing: November FairyLoot

Já vím. Další unboxing. Ale zase si říkám, že tohle je tak trochu jiné a lepší, než vybalování klasických knížek z balíku - aspoň doufám, že to tak berete. A já si takhle aspoň můžu na box buď postěžovat, nebo ho vychválit do nebes a zároveň vám tak i dát zpětnou vazbu. (No, a samozřejmě se taky můžu i pochlubit, že jo.)

Obvykle nedávám tolik unboxingů za sebou, ale ve škole mám teď midtermy a není úplně čas trávit pár hodin nad psaním recenzí - ale brzo jich tu pár přibyde (chystá se recenze třeba na Sílu a Diabolika).

Ale zpět k boxu! Dneska mi přišel listopadový FairyLoot a teda oproti minulému měsíci jsem dost zklamaná.





Hned po otevření na nás vykoukla krásná spoiler kartička!


Po jejím odebrání na mě vykoukla spousta předmětů a já jsem byla nadšená, protože to vypadalo skvěle, jenže..


Jako první jsem sáhla po plechovce s čajem, která je teda nádherná. Můj problém je pak s tou příchutí - já jsem sice čajomil, ale miluju černý čaj a tohle je ovocný. Což by ještě nebyl problém, ale něco v té vůni mi nesedí a bude to podle mě takový ten hrozně nasládlý ovocný čaj, což prostě není můj šálek čaje.


Pak přišla na řadu takhle krabička.


Uvnitř se schovávala svíčka od Flick the Wick - jejich svíčky jsem už hrozně dlouho chtěla vyzkoušet, ale teda to poštovné? Děs.

Svíčka by měla vonět po i vanilce, z čehož jsem měla hrozný strach, protože pro mě neexistuje smradlavější svíčka než vanilková. Naštěstí to tam není cítit. Co však cítím a co tam hodně převažuje je právě pižmo a chvilkama to dost štípe do nosu. Ale ve výsledku je to celkem příjemná vůně. A ta etiketa je teda nádherná!


Bonusový předmět je připínací špendlík (nevím, jak přesně to nazvat :D) k mě neznámé knížce.


Součástí byla i nažehlovačka s citátem z Hunger Games. Jako nápad je to super, ale upřímně.. Nic si nikam nažehlovat nehodlám a asi bych to ocenila víc jako samolepku. Takhle mi to akorát někde skončí v šuplíku a znovu to objevím, až se někdy budu stěhovat.


Dál tam pak byl menší artprint ke knížce měsíce.


No a z tohohle jsem neskutečně zklamaná. Tohle je nálepka, kterou by dle mého dokázalo udělat (možná i lépe) kdejaké dítě. Já být majitel boxu, tak bych se asi styděla, tam tohle dát. Fakt mě hrozně mrzí, že se mi to nelíbí, protože tenhle citát je můj oblíbený z mé oblíbené série, ale.. naprosté zklamání.


Ani z dalšího předmětu nejsem nadšená. Když jsem viděla, že v boxu bude obal na knihy, hrozně jsem se těšila. A pak jsem uviděla, že je bílý. BÍLÝ! Motiv jako takový je pěkný a celý obal je ve skvělé kvalitě a má být i voděodolný, ale je prostě bílý! Já se na bílé věci jenom podívám a už jsou špinavé.


Důvod proč jsem si celý box kupovala, byl fakt, že v něm opět budou dvě knihy (a tím se pro mě částečně vyrovná ta cena). Druhou přiloženou knihou byl ARC (čtenářská kopie) knihy, která vyjde v květnu a dle anotace to bude pecka!


No a nakonec přišla na řadu i samotná kniha měsíce. Já jsem si už předem našla, která kniha to bude a i to mě dopostrčilo ke koupi.


Vybranou knihou je totiž The Last Namsara, kde jsou draci a když jsou někde draci, tak to já prostě chci. Navíc to má exkluzivní obálku (a tím exkluzivní se myslí, že místo zlatého písma je stříbrné).


A samozřejmě nechyběl ani dopis od autorky, podpis, sběratelská záložka a FairyScoop. Přiložená byla i promo placka k Namsaře.


Toť vše. Jak jste asi mohli poznat, nejsem z boxu úplně nadšená. Kdybych za něj nemusela platit takový prachy, asi by mi to nevadilo, ale za takovou cenu prostě očekávám, že budu nadšená, což se v mém případě teda nestalo. Některé předměty (hlavně knížky) mi přijdou skvělé a chápu, že v otázkách příchutě čaje a vůně svíčky se prostě nejde trefit všem do chuti. Ale i tak si myslím, že bych z boxu měla mít jiné pocity, než mám.

Co na něj říkáte vy?

9 komentářů:

  1. Mně se balíček líbí, ale za ty peníze bych do něj neinvestovala, no..:/ V angličtině si totiž musím knížky pořádně vybírat, abych je zvládla...:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě naštěstí aj nedělá problémy, ale teda tohle bylo fakt zklamání :D snad ta knížka bude stát za to!

      Vymazat
  2. Balíček je možná trochu slabší :) Ale ty dvě skvělé knihy to vyváží :) A i ta plechovka s čajem a obal vypadají moc pěkně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že budou skvělý! :D
      Čaj někomu daruju a plechovku si nechám :D

      Vymazat
  3. Vidím to stejně. Knížky sice vypadají dobře, ale ty další věci by mě taky nenadchly. Jindy trochu závidím, ale pro jednou jsem ráda, že jsem si ho nekoupila. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych byla ráda, kdybych si ho nekoupila :D jsem se nalákala hlavně na tu exkluzivní obálku (která je teda "exkluzivní" až to bolí :D) a druhou knížku, tak snad to budou stát za to

      Vymazat
  4. Taky musím jednou vyzkoušet objednat nějaký knižní box. Užij si knížky. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Balíček nevypadá špatně. Ale osobně by mě naštvala ta duhová placka a ten bílý obal. Kdo vymylsel bílý obal, očividně musí být nějaý čistomil :D Já a bílé věci...nějak nejsme v symbioze :D

    OdpovědětVymazat