neděle 11. prosince 2016

Unboxing: Meraki Candles November Box

Opět nastal ten krásný čas měsíce a ve schránce mi přistál lísteček s výzvou na poštu. Pak nastala opravdu ošklivá hodina čekání na poště, protože pročbysmeseobtěžovalizvonitapředatbalíčekkdyžmůžemerovnouhoditlístečekavšichnipakmusínapoštuajenámjednožečekacídobajeminimálněpulhodiny. Ne, vážně, nepřeháním. Já si za tu dobu, než přijdu se svým číslem na řadu stihnu skočit naproti do Markse a Spencera, nakoupit dole o patro níž na týden dopředu, projít si knihkupectví a ještě pak půl hodiny čekám. #milujuceskoupostu

Ale po ošklivé hodince opět vysvitlo slunce a já dostala do rukou tento nádherný balíček (s novou lepší krabičkou).

Listopadové téma bylo MYTHS & LEGENDS a celý box je naprosto famózní! Co se tedy ukrývá uvnitř?






Začnu tím "méně" zajímavým a to jsou ostatní předměty. V tomto boxu se poprvé objevují předměty i od jiných prodejců a výsledek je BOMBA! No podívejte se sami.

Mě se díky tomu konečně do rukou dostalo mýdlo od Behind The Pages. A ještě k tomu je to exklusivní mýdlo vyrobené pro tento box! A jmenuje se NESSIE. Můj vnitřní Skotskofil skáče radostí.



Další je záložka od Till and Dill a jen se na tu krásku podívejte!



Tato malá knížka na řetízku je od From New Leaf (pokud byste si od nich chtěli cokoli objednat, můžete použít můj speciální kód MLOVES10 pro 10% slevu).



A jako vždy se zde nachází záložka a větší "plakát" (z druhé strany je informace o boxu) od Dinomyteart, která tentokrát vytvořila i nálepky, zobrazující.. něco.




Protože MerakiCandle reprezentuji na instagramu, tak vždy ve skupinové konverzaci s ostatními různě vymýšlíme, co by se tam mohlo nacházet uvnitř a já musím s hrdostí oznámit, že jeden z mých návrhů se ocitl v boxu a asdfghjkl!

Tou svíčkou je PERSEPHONE a voní úplně úžasně - svěže a jarně.



Další svíčkou je JINN, která byla inspirována Jiskrou v popelu. Ta mi voní ze všech nejméně, má takovou hodně kořeněnou a velmi intenzivní vůni.



Pak tu byla ATLANTIS, což jednu dobu byl můj nejoblíbenější kreslený film a navíc mi připomíná sérii Strážci Času od Marianne Curleyové, kterou m-i-l-u-j-u. A voní krásně, po moři.



A jako poslední je ROBIN HOOD, která je očividně inspirovaná Robinem Hoodem a má příjemnou lesní vůni.


Za sebe můžu říct, že MYTHS & LEGENS jsou mým doposud nejvíce oblíbeným boxem (obzvláště díky Persephone).



Téma na leden je CRIME AND PUNISHMENT. A zase můžu říct, že to bude úžasný box plný ještě lepších předmětů a svíček. Tento box je určen pro milovníky Harryho Pottera, Sherlocka Holmese a Six of Crows, ale než mi tento box stihl přijít a já stihla udělat unboxing, tak se vyprodal, a tudíž pokud byste o něj někdo měl zájem, tak jsem Vás jen zbytečně nalákala.

Ale jako vždy můžete použít můj speciální kód READING10 pro 10% slevu (ať už na další boxy, nebo jenom svíčky). A můžete si je pořídit TADY.

4 komentáře: