čtvrtek 15. prosince 2016

4x mini recenze: Kasie West

Někdy i když se Vám knížka líbí, není moc o ní říct - tedy alespoň ne tolik, aby to vydalo na mou obvyklou délku recenze a proto jsem napsala článek s čtyřmi krátkými recenzemi na knihy od Kasie West.

Knížky jsou řazené podle toho, v jakém pořadí jsem je četla.



P.S. I Like YouP.S. I like you 
Na začátek se přiznám - knížku jsem si koupila z jednoho jediného důvodu, pod obálkou je růžová a já nutně potřebovala růžovou knížku na fotky :D a navíc byla ve slevě na knižním outletu.

P.S. I like you je nejnovější knihou z pera Kasie West a taky se mi líbila ze všech nejvíce, byla nejvíce propracovaná a nejlépe napsaná. Zápletka není nijak složitá a dá se snadno předvídat, ale byla extrémně čtivá a hrozně jsem si při ní odpočinula po psaní seminárky. 

Hrozně se mi líbí ta hlavní zápletka - Lily napsala něco na stůl a někdo jí na to odpověděl. Jenže neví kdo (i když čtenáři je to hned jasné, ale stejně to neubírá knize na čtivosti), ale i tak se spřátelí. Co se mi na tom líbí celá ta myšlenka dopisů a jisté anonymity, kterou v dnešním světě není snadné najít.

Celkově obě hlavní postavy byli příjemné, dobře se o nich četlo a rozhodně Vám jí doporučuji.

The Distance Between UsThe Distance Between Us 
Opět kniha s nepříliš originální zápletkou, aneb bohatý kluk chce chudou holku. Samozřejmě, že vše je o dost komplikovanější a uznávám, že tam byly i aspekty, které jsem vážně nečekala, což je u YA romantické knihy dost co říct.

Ale stejně jako s P.S. I like you byl příběh neuvěřitelně čtivý a byl tak hezky neuvěřitelný, že jste se nechytali za hlavu s "proboha, jak tohle mohl někdo napsat" ale spíš to bylo "to je tak sladké, škoda že mě se nikdy nic takového nestane."

TDBU je jednou z prvních knih od Kasie West a upřímně to není poznat. Opět je výborně napsaná a obě hlavní postavy si zamilujete (i když kdo by nemilovat bohatýho, pěknýho a ještě k tomu milýho kluka?).

On the FenceOn The Fence 
Tahle se mi líbila ze všech asi nejméně. Proč? Upřímně mi přišlo, že tam prostě něco chybí. Zápletka, příběh, emoce.. Celkově to bylo hrozně ploché a takové neosobní. K hlavním hrdinům jsem si nedokázala jakkoli vytvořit vztah (což mohlo částečně být i proto, že oba milují sporty a to mě nic neříká).

Jinak opět celkem neoriginální námět - sportovní sestra má tři bratry, kteří samozřejmě taky sportují. A do této bandy patří i jejich soused, který co? Taky rád sportuje.

Můj hlavní problém je to, že je tam řada naprosto zbytečných dějových odboček a i tak se tam pořád nic vlastně nedělo. Celou dobu. ALE pořad to bylo překvapivě čtivé a rychle mi čtení uběhlo.

Konec byl hrozně urychlený a useknutý. Trochu přitažený za vlasy, jak dost jiných částí OTF. A na mě tam bylo extrémně moc sportu. A myšlenek na sport. A mluvení o sportu. A plánování jak budou sportovat. No, chápete.

The Fill-In Boyfriend
The Fill-In Boyfriend 
Na rozdíl od jiných YA knížek, zde jako hlavní hrdinku máme "oblíbenou holku." Nová dívka v její partě nevěří, že Gia má přítele a když se s Giou rozdejde v večer plesu, neváhá a nachází si náhradníka, aby všem dokázala, že nelže. Co by se mohlo pokazit?

TFIB se (jako vždy) hrozně dobře četla, ale měla jsem hrozný problém s Giinou bandou kamarádek, protože upřímně, ani jedna se nechovala jako kamarádka. A taky s její rodinou, protože ty se rozhodně nechovali tak, jak by se rodina chovat měla. Příběh, psaní a zápletka samotná je na čtyři hvězdičky, ale tyhle věci to stáhly na tři.

A trochu mi chyběl nějaký konec. Jasně. končí to dobře, ale je to opět hrozně useknuté a dalších deset stránek by neuškodilo.

Žádné komentáře:

Okomentovat