pátek 10. května 2019

Muffin & čaj a Koláčky & spiklenci od Thea Addaira

Jednou z loňských nejprodávanějších knih z produkce Yoli byl Muffin a čaj. Jako hurikán se tahle kniha prohnala knižní scénou a zasáhla nejednoho čtenáře. No, já jsem ten typ, co se snaží vyhýbat takhle moc hypovaným knihám a tak jsem si Muffina přečetla až někdy před měsícem. Akorát včas na druhý díl!

Pokud i vy patříte mezi ty, kteří stále váhají, zdali si Mufiina nebo Koláčky přečíst, mám pro tu pro vás několik důvodů, proč byste neměli odolávat.




Proč byste si obě knihy měli přečíst?
- je to čtivé a během pár hodin máte hotovo
- je to ideální oddechové čtení 
- Theo má širokou slovní zásobu a píše doopravdy krásně
- protože máte rádi LGBT tématiku
- protože chcete číst něco roztomilého
- protože chcete číst něco roztomilého, ale stále z toho získat i něco trochu více
- protože chcete vědět, jestli to vážně dostojí hypu



Proč obě knihy potřebujete mít doma?
- ty obálky
- Theo se často vyskytuje na knižních akcích a rád vám je podepíše


Kdy byste si je měli přečíst?
- kdykoliv
- ale ideálně někdy v létě u moře
- nebo na jaře a jako dezert si dát čerstvé muffiny
- nebo na podzim s koláčky s ovocem ze zahrady
- no, nebo taky v zimě, že jo, pěkně pod dekou s čajem
- jak říkám, kdykoliv


Kde a kdy byste neměli číst?
- v MHD - hrozí, že přejedete
- celkově na veřejnosti - hrozí vyrušení od čtení
- když máte deadliny
- když někam spěcháte


Tak co, přesvědčila jsem vás?

Žádné komentáře:

Okomentovat