sobota 19. května 2018

Wrap up - duben 2018

Na to, že jsem v dubnu spoustu času trávila nad bakalářkou a (upřímně) pláčem nad bakalářkou, tak číslo přečtených knížek za duben je celkem vysoké. Podařilo se mi přečíst 15 knížek, z toho 6 jich bylo v češtině.




1. Alfasamec - Vee Keeland ****
Neměla jsem žádná očekávání a nakonec mě to mile překvapilo. Začátek byl hrozně vtipný, celé se to dobře četlo, plynulo to a čtení jsem si fakt užila. Měla jsem to přečtené fakt rychle, protože se to vážně snadno četlo a prostě nešlo přestat, dokud jsem nedočetla.

2. Už jsem normální - Holly Bourne **
Od téhle knížky jsem měla asi moc velká očekávání, protože se mi bohužel nijak moc nelíbila. Začátek byl super, ale pak se to celé zvrtlo. Za mě velké zklamání.
MINIRECENZE

3. Renegáti - Marissa Meyer *****
Tohle byla naopak pecka! Miluju to. Jediné co mě teď trochu mrzí, je to, že to měla být duologie, ale nakonec z toho bude trilogie. Tohle věčný rozšiřování sérií mi fakt leze na nervy a to i když ten svět mám ráda.
RECENZE

4. Všechno, co máme - Kerry Lonsdale ***
Další celkem dost hypovaná kniha, která mě zase tolik nezaujala. Nápad byl skvělý a bylo to dobře, čtivě napsané, ale nějak to na mě prostě nezapůsobilo tak, jak asi mělo. I přesto se pustím do druhého dílu a celkem se na něj těším.

5. Eliza and her monsters - Francesca Zappia *****
Tuhle knížku jsem načala někdy dávno loni, hned když vyšla a kvůli zkouškám jí odložila (a pak se k ní nikdy nevrátila). Pustila jsem se do ní znovu a miluju to. Tohle je přesně knížka, která mi sedla a mluvila mi z duše. Ohledně tvoření, ohledně strachů, ohledně mentálního rozpoložení a ohledně všeho vlastně.

6. Topíme se v sobě - Jasinda Wilder **
Oproti prvnímu dílu fakt velký skok dolů. Nebavilo mě to, nezajímalo mě to a celkově ten děj byl takový zvláštní a vlastně skoro o ničem.

7. To kill a kingdom - Alexandra Cristo ****
Knížka, kterou jsem na instagramu vídala tolikrát, že jsem si jí sama musela přečíst. Nečekala jsem to, ale bylo to vážně dobré, nápaditě a dost odlišné od jiných YA knih. Bylo to takové temnější, krásně až poeticky napsané a mělo to spád.

8. Paper princess - Erin Watt ***** 
RECENZE

9. Broken prince - Erin Watt ****
10. Twisted palace - Erin Watt **
Nějak jsem dostala chuť na to, znovu si přečíst celou trilogii. Jako když jsem knížky četla poprvé, tak se mi nejvíce líbil první díl. Třetí díl je spíš taková z nouze cnost, ale bylo hezký vidět to celé uzavřené. Až budu mít po zkouškách, tak se pustím do pokračování - do knížky o Gideonovi a do duologie o Eastonovi.

11. Nádech - Penelope Douglas *****
Miluju. Miluju tuhle knížku. Přečtěte si jí. Fakt.
RECENZE

A jako vždy jsme četla i několik knížek do práce, které ještě nevyšly. V dubnu to byly čtyři knížky a ani jedna mě nijak nenadchla. Opět to prostě nebyl můj šálek čaje a já si je neužila.

Za duben to je za mě vše. Co jste četli vy? Jaká byla nejlepší kniha, kterou jste přečetli?

2 komentáře:

  1. Dost slušné skóre :) Já jsem v dubnu přečetla šest knih, a celkově jsem měla při výběru šťastnou ruku, zklamala mě akorát Krutá krása. Oproti tomu jsem byla nadšená z Černého znamení, Zrádce trůnu a Magonie. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krom Kruté krásy jsem ani jednu z nich nečetla, ale mám na ně docela zálusk! Třeba se do nich pustím o prázdninách!

      Vymazat