sobota 10. března 2018

Wrap up - leden 2018

Tak. Konečně přicházím se slíbeným wrap upem. V lednu jsem přečetla (jen) dvanáct knih, do nějakého 18. ledna jsem totiž přečetla asi jenom tři knížky, protože bylo zkouškové a nebyl čas číst. Nakonec jsem za tohle číslo ráda. Bohužel většina nebyla žádná velká pecka.



1. A Stone in the Sea - A. L. Jackson - ****
2. Drowning to Breathe - A. L. Jackson - **
První dva díly ze série od A. L. Jackson z prostředí muzikantů. Tyto dva díly jsou duologie uvnitř série a z prvního jsem byla nadšená. Hrozně dobře se to četlo a líbil se mi ten nápad. Jenže pak přišel druhý díl a ten už byl hrozně natáhlý, nudný a víceméně zbytečný.

3. Catch Me When You Fall - Eilleen Merriman - **
Příběh o holce, co má rakovinu a potká kluka, co je maniodepresivní. Zní to dobře, ale bohužel to byl klasický instalove příběh.

4. Nineteen Letters - J. L. Perry - ***
Knížky a filmy o tom, jak někdo ztratí pamět už tu byly na tisíc způsobů. Tohle nebylo nic překvapivého, ale bylo to milé a bylo tam několik hrozně hezkých momentů (jak je zjevný podle názvu, tak tam byly dopisy. Devatenáct. A byly pěkný.)

5. Gathering Darkness - Morgan Rhodes - ****
Tahle série se mi líbí. Fakt že jo. Škoda, že nebyla dopřeložená, a že skončila v Levných knihách. S každým dílem se děj i psaní autorky lepší a musím říct, že to stojí za to.

6. Červená jako rubín - Kerstin Gier - ****
7. Modrá jako safír - Kerstin Gier - ***
8. Zelená jako smaragd - Kerstin Gier - **
V lednu dávaly v televizi filmy, tak jsem se na ně podívala. Když jsem se odpoutala od některých věcí, tak se mi to líbilo! (I když svou roli v tom hrálo asi i to, že jsem se na ně dívala těsně po tom, co mi skončilo zkouškové. Mamka se na to dívala o několik týdnů později a už to tak dobrý nebylo) Tak jsem se pak pustila i do knih. No. To bylo teda celkem zklamání. Ono se to celé odehrálo během dvou týdnů. To je na mě trochu moc rychlý. A ten konec se mi vůbec nelíbil. Filmové zakončení se mi líbilo mnohem víc.

9. Taming Him - Kennedy Fox - ***
Rychlé, svižné, čtivé. Ale nic extra. Nic, co by mě přimělo říct WOW. 

10. Signed - Marni Mann - ***
Anotace skvělá. Ale jako u případu před ní. Rychlé, svižné, čtivé. Ale nic extra. Nic, co by mě přimělo říct WOW. 

11. Forget Me Not - Willow Winters - **
Tahle knížka měla hrozně vysoká hodnocení, takže jsem se do ní musela pustit taky. A teda, nápad to má skvělý. Nebudu prozrazovat o co přesně tam jde, protože pak by člověk přišel o pointu, ale ta základní myšlenka je naprostá pecka. Jen to provedení mě neoslovilo.

12. Arrogant - Drea Blackery - ****
Tohle se mi teda trefilo do vkusu. Rychlé, svižné, čtivé. Byla tam spousta zvratů a zápletek. Prostě super. A navíc, neskutečně mě to nalákalo na další knihy ze série! Autorka by je měla šup šup honem napsat.

A nesmím zapomentou ani na mangu! Přečetla jsem osm volumů (jak se to skloňuje? a skloňuje se to vůbec?) mang a krom té první se mi líbily. Já osobně mangu čtu hrozně ráda, teď už ne tak často jako kdysi, ale pořád mě to hrozně baví. Mám toho načteno celkem dost, ale bohužel jsem si všechno nezapsala, tak nevím, co všechno jsem přečetla, což mě mrzí.

1. Ookaminodono no Shitsukekata
2. - 3. Aoki Umi No Toraware Hime
4. - 8. Nise no Chigiri

A jak jste na tom v lednu byli vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat