úterý 19. prosince 2017

Unboxing: December OwlCrate Jr.

Jít na poštu takhle před Vánoci je skoro sebevražda, ale musím říct, že to stálo za to! I prosincový box byl fenomenální - oproti ostatním tento byl trochu více dětský, ale ty předměty jsou naprosto kouzelné a těším se, až mi vyroste synovec, abych mu je mohla předat, nebo si s nimi s ním hrála.

Co všechno bylo uvnitř?





Po otevření je na vršku klasicky spoiler kartička, která je opět nádherně graficky zpracovaná!




Pak jsem vytáhla roztomilé záložky, které můj synovec rozhodně nedostane. Nene. Ty zabavuji a jsou moje.


Doslova jsem si vytáhla i králíka z klobouku! Pro lidi s dlouhými prsty pak může fungovat i jako maňásek, já ho můžu jenom zatahovat a vytahovat.


Další věc co půjde mému synovci je tahle nažehlovačka. Když jí nebude chtít, tak mu jí prostě někam násilím nažehlím a prostě jí bude nosit.


Klasicky tam byla i památeční placka. Tahle se mi asi ze všech tří co mám, líbí nejvíce.


Součástí byly i tyhle úžasné kartičky - z druhé strany je vždy popsán nějaký trik nebo kouzlo! Mám v plánu je synovci přeložit a nechat ho pak vyvádět loupárny.




Knížkou měsíce je The Magic Misfits od Neila Patricka Harrise! A je podepsaná! Jakože, fakt podepsaná! Žádná kartička s podpisem, prostě vyloženě podpis v knížce! Jsem jenom trošičku nadšená. Protože MÁM BARNEYHO PODPIS!



Přiložen byl i dopis od autora z jehož druhé strany je tento artprint.



A ještě tam byla i promo tužka.


Téma příštího měsíce je SUGAR & SPICE. Po zkušenostech s posledními třemi boxy můžu s klidným svědomím říct, že to bude paráda! A jako vždy můžete použít MLOVESR pro 15% jak pro OwlCrate Jr. tak pro klasický OwlCrate.



Co na box říkáte?

3 komentáře:

  1. Krása, či už knihy alebo drobnosti v podobe záložiek a kartičiek :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ježiši ty blbinky jsou tak krásný. Ty záložky!!

    OdpovědětVymazat
  3. Ten podpis závidím, Neil Patrick Harris je úplné zlatíčko, tak už len kvôli tomu sa tento box oplatil :D

    OdpovědětVymazat