středa 15. listopadu 2017

Sedm knížek, sedm citátů, sedm obrázků

Před pár týdny jsem dostala neskutečnou chuť na to, znovu si přečíst všech sedm knížek Harryho Pottera. A můžu vám říct, že to bylo úžasné - vrátit se do Bradavic. Vidět tam všechny ty malé detaily. Nevím jak vy, ale mě osobně filmy trochu zastínily knížky, protože jsem je prostě viděla víckrát, takže bylo skvělé znovu to všechno číst, znovu vidět, jak se skládá skládačka. A ocenit to všechno znovu.

(a Prokleté dítě jsem znovu nečetla. nope. jednou a dost. nemám chuť si tím znovu celou sérii znechutit)

Recenze jsem na Harryho psát nechtěla, ale zároveň jsem chtěla udělat nějaký článek (zároveň tak, jak jsem to nikde neviděla), proto jsem se rozhodla si z každé knížky vybrat citát, nakreslit ho nějak po svém a no. Uvidíte, jak to vlastně dopadlo!




Ten úvodní nápad vzešel vlastně od Nicole z @colecordium, se kterou jsme se bavily o bullet journals. Já jsem říkala, že bych neměla nervy na to, pořád se s tím patlat a Nic se zeptala, proč si prostě nezaložím sešit kam si budu kreslit citát z každé knížky, kterou přečtu?

A čím lepším začít celý sešit, než Harry Potterem?

Z Kamene mudrců jsem si vybrala tento citát. Proč? Je to jeden z mých nejoblíbenějších citátů z celé série vůbec a je to i jedna z mých nejoblíbenějších scén. Pokud to není poznat, tak jsem se pokusila i o velmi jednoduché překreslení zrcadla z Erisedu.



V druhé knížce toho bylo tolik, co vybrat. Původně jsem chtěla něco s Godrikovým mečem, ale nakonec jsem se rozhodla pro tento citát - miluju rodinu Weasleyových a celá Arturova posedlost mudlovskými věcmi mě vždycky dokázala rozesmát.


 
Paradoxně třetí citát není z knížky, ale z filmu. Proč? Miluju postavu Siriuse Blacka a tento citát mám i na povlaku na polštáři. (Jinak je to pírko a hůlka, kdyby někdo nepoznal).



Čtvrtý citát pro mě byl přípravou na pátý díl a tu nejhorší smrt ze všech. V knížce se vztahuje na Cedrika, ale když jsem to kreslila, viděla jsem v hlavě tu scénu, jak Sirius propadá závojem.



A pátý obrázek vlastně není citát. Původně jsem tam chtěla dopsat ještě "You care so much, you feel as though you will bleed to death from the pain of it" a zkusit, ať to vypadá jako závoj, ale bojím se, že bych to zničila, takže se o to pokusím asi digitálně. Jinak je to samozřejmě ten hnusný, zlý oblouk, ve kterém zmizel Sirius.



U šestého jsem si málem opět vybrala trochu depresivní citát, ale nakonec jsem šla druhou cestou a opět jsem si vybrala Weasleyovi - tohle řekl Ron o Fredu a Georgovi.



No, a pak přišel na řadu poslední díl a poslední citát. Tady jsem se ani moc nerozmýšlela a věděla jsem, že budu chtít nakreslit zlatonku, ve které se nakonec skrýval kámen vzkříšení. Ještě se asi pokusím nějak předělat to písmo, protože se mi to nelíbí, ale krasopište si, když vaše zápěstí se rozhodlo, že prostě dál psát nechce a začne bolet jako čert. (zítra jdu na rentgen, tak mi držte palce)



A toť asi vše. V celé sérii je nespočet úžasných citátů a mám spoustu nápadů, co s nimi! Až bude čas a příležitost, tak se k nim asi vrátím a udělám si další do sbírky.

Co říkáte na tenhle typ článků? Líbilo by se Vám, kdybych to udělala i s dalšími sériemi? Nějak jsem dostala chuť si znovu přečíst třeba Měsíční kroniky!

A jaký je váš oblíbený citát ze série?

6 komentářů: