neděle 6. srpna 2017

Unboxing: Meraki Candles June Box

Červnové téma měsíce bylo Sidekicks - a součástí tedy byly postavy, které vždy pomáhají hlavnímu hrdinovi v boji se zlem. Když jsem se dozvěděla, že je to pro fanoušky Harryho Pottera a Pána Prstenů, neváhala jsem a zachrastila prasátkem.




Tradičně začnu nesvíčkovými předměty.

Jako první tu máme nálepku s citátem od Hermiony. Teď kam si to nalepit?


Další byl magnet s citátem od Sherlocka Holmese. Tomu já vůbec neholduju, takže mě to ponechává zcela chladnou a pokud by po něm někdo toužil, napište. Já bych ho jenom někam uklidila a zapomněla na něj.


Součástí byly i čtyři mini placky, které doplňují jednotlivé svíčky. Jako "neplackovač" mě to zanechává také chladnou, a asi bych ocenila kdyby tam byly jiné postavy, než ty které budou na svíčkách, ale jako nápad se mi to líbí.


Jako klasicky tam byl i mini artprint od Till&Dill a kartička s výčtem toho, co je v boxu.
(Je to Zvoněnka a Wendy?)


A teď už jsou na řadě svíčky!

Mou nejoblíbenější je SAMWISE z Pána Prstenů! Nejenže miluju Sama jako postavu, ale i nádherně voní. Obvykle vůni růže nesnáším, ale tady je skoro neznatelná a spíš jenom podporuje vůni zeleně a tak trochu svíčku "oslazuje" (ale ne přílišně). Fakt se neumím vyjádřit. Prostě voní fakt hezky.



Další je HERMIONA, ani nemusím říkat odkud. Nedokážu vůbec popsat tu vůni, je taková.. no.. neidentifikovatelná. Trochu taková máslová, nasládlá vůně čehosi. Naštěstí pro mě tam vanilka není moc cítit - nebo není cítit klasicky přeslazeně vanilkovsky.


K Hermioně přibyl i RON. Jeho vůni identifikovat už dokážu. Představte si nějakou hodně pálivou žvýkačku - tak to je Ron. Ale dobrý, jako někomu kdo má celoročně rýmu, krásně protáhl dutiny.


A poslední je WATSON ze Sherlocka. Ten voní dost podobně jako Hermiona, akorát tady je ta vanilka mnohem znatelnější, ale pořád to není tak, že bych z ní chtěla vrhnout.


Suma sumárum, na jednu stranu jsem z tohohle boxu nadšená, protože Sam! Na druhou si myslím, že z Harryho by stačila jen jedna postava. Je tady tolik skvělých sidekicků, že mi přijde škoda hned dvě místa ze čtyř zaplácnout jednou sérií.

(Nebo bych vyhodila Watsona a místo něj dala něco jinýho, obzvlášť proto, že Watson byl jednu dobu v nabídce na koupi..)


Co na box říkáte vy?



Jinak, měl by mi přijít i květnový box - možná teda.. Heather, která Meraki řídí, mi slíbila, že mi ho pošle, za to, že jsem jí pořád promovala i přes to, že už jsem nebyla Rep. Zatím ale nic nepřišlo, dokonce jsem si i připomněla a "prý" ho poslala, tak uvidíme. Ale bohužel to vidím tak, že to dopadne jako poslední Rep balíček a poslední Rep box, které taky záhadně nikdy nedošly.
(Já vím, je to úplně mimo téma a možná Vám to přijde malicherný, že si stěžuju na to, že mi nepřišlo něco zdarma, ale když mi to někdo slíbil, myslím, že by bylo fér, fakt to poslat. No, a prostě jsem si tady chtěla trochu postěžovat)

Žádné komentáře:

Okomentovat