pondělí 24. dubna 2017

Minirecenze: Skóre od Elle Kennedy


Autor: Elle Kennedy

Název: Skóre (The Score)

Nakladatelství: Baronet

Rok vydání: 2017

Počet stran: 408







Třetí díl volně na sebe navazující série, mě příběhově příliš nenadchnul, ale i tak mu nemůžu upřít čtivost! Během dne a půl jsem měla přečteno a konečně po dlouhé mě něco bavilo číst.




Ve třetím díle dostává prostor Dean, hokejista sukničkář, se kterým se setkáváme již od prvního dílu, a Allie, nejlepší kamarádkou Wellsky, hrdinky z první knihy.

Není potřeba rozpitvávat moc děj, všichni asi tušíme, co a jak. Holka, co je ráda ve vztazích a kluk, co se vztahům vyhýbá obloukem. Stará, ohraná písnička.

To je právě to, co mě na knize nenadchlo. To kliše zlýho hocha a hodný holky a jak hodná holka zkrotí zlýho kluka. Normálně mi to nevadí, ale tady to bylo podáno takovým způsobem, že jsem si říkala "jo, jasněěě."

A abych pravdu řekla, tak tam na mě bylo až příliš mnoho sexu a málo příběhu, který byl trochu plochý. Ani s jednou postavou jsem se příliš nezžila a ani konec mě nijak nezaujal. Prostě klasický konec, který se objevuje v každé druhé romantické knize.

Proč jsem tomu teda dala čtyři  hvězdičky? Protože to bylo neskutečně čtivé. Fakt extrémně.

A co, že jsem něco podobného četla už tak stokrát?

A co, že to je předvídatelný?

A co, že příběhové to nebylo nic moc extra?

Četlo se to jako máslo. Večer jsem si řekla, že si přečtu pár stránek a najednou zjišťuju, že je jedna ráno a já jsem v polovině. Prostě jsem musela vědět, co se bude dít dál, i když jsem to vlastně věděla.

Není to žádný výkvět literatury, ale je to čtivé a zabaví to.

Žádné komentáře:

Okomentovat