pátek 3. února 2017

Unboxing: January BookLand Crate box

Nějakým zázrakem se mi podařilo navázat spolupráci s novým subscription boxem BookLand Crate, který se od ostatních boxů liší tím, že přiloženou knihou není jedna z nově vydaných knih, ale právě se soustředí spíše na starší publikace, které se z nějakého nepochopitelného důvodu nedostaly na výsluní.

Lednové téma bylo THE WIZARD a box byl perfektní pro všechny fanoušky Harryho Pottera! Pro mě je tento box ještě o trochu více speciální tím, že mé výrobky byly jeho součástí (dokonce ne jeden, ale rovnou dva!).

Co vše se tam nacházelo?




Jako první se v boxu nacházela tato flaška - je ze skla, takže pokud jí někdy použiju, tak to bude jenom doma místo konvičky. Upřímně, zatím mi doma jenom chytá prach.


Dále se tam nacházel "wish bracelet." Náremek máte nosit a až se rozpadne, znamená to, že se vaše přání splní. (Z osobní zkušenosti zatím nefunguje. Aneb když je zkouškový, zkusíte všechno, abyste se na Vás konečně usmálo štěstí.)


Z čeho jsem hrozně nadšená, tak to jsou všechny HP předměty!

Milovníci placek jistě ocenily tuto čtveřici od FETCH MY BUTTON! Osobně placky nikde nenosím, ale na fotky je užiju!


A přestože si nevedu žádný bullet jurnal a ani normální diář si ničím nezdobím, asi svoje zvyky změním, protože součástí boxu byl i tento set nálepek s postavami z Harryho Pottera od J LYNN PAPER CO. Všichni jsou to hrozní roztomilouši!


A podívejte se na tenhle sešiiiiit!






Pro mě nejlepší předmět celého boxu je rozhodně svíčka Dumbledore's Office od PAPERLY AND CO., která nejen úžasně voní, ale i vypadá. I když mrzí, že nevoní po citronéch.


A teď přichází na řadu věci ode mě. První je tato záložka - existovaly čtyři varianty. Embosování bylo buď zlaté, stříbrné, bronzové nebo peprmintové.


A druhým je artprint. A ta šedá je ve skutečnosti fialová, šikovný fotograf si stoupl před světlo a stínil. Ups.



Jako poslední jsem si nechala samotnou knížku. EIGHTH DAY je middle grade kniha, takže já jsem trochu mimo cílovou skupinu a nevím jestli si jí kdy přečtu, ale být mi o deset let míň, tak po ní skočím všema deseti.


A to je vše! Vůbec jsem nečekala, že by box mohl být tak dobrý a nakonec jsem byla velmi příjemně překvapena. Pokud byste si BookLand Crate chtěli objednat, tak můžete použít můj slevový kód MLOVES10, který Vám ubere deset procent z ceny.


10 komentářů:

  1. ty zalozky read nenabizej :-D ja si je vezmu k dalsi kniholske svicce :D jinak krasny :)))))

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji ke spolupráci. Závidím ti ty HP věci, hlavně tu svíčku a placky. Jako placku mám relikvie smrti a furt se mě na ně někdo vyptává :D A ty samolepky jsou naprosto kouzelné. Měj se hezky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. A jsou i překvapivě dost kvalitní! :) pro náročného knihomola jako dělané

      Vymazat
  4. Omg, tie Hp vecičky sú úžasné, závidím ti ich :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem z nich hrozně nadšená! :D Kdybys po nich hodně toužila, tak si jsem jistá, že je budou mít jednotlivé obchody na Etsy (nebo nějaké podobné).:)

      Vymazat
  5. Nádherné věci! :) a jako správný záložkofil musím pochválit záložku! :) Krááásná ♥

    OdpovědětVymazat