neděle 19. února 2017

Nové knižní přírůstky za: Leden 2017

Katastrofální zimní semestr je naštěstí už u konce a já mám krásné dva dny volna před začátkem dalšího semestru. A jak lépe využít tento čas než na sepsání velmi opožděného článku?

V lednu mi do knihovny opět přibyla hrozná kopa knih, ale musím říct, že jsem za ně vlastně ani moc nedala.

Co vše mi tedy přibylo do knihovny?




Začnu s knížkami, které jsem dostala výměnou za záložky. Jednou u nich je November 9 od Colleen Hoover - je to jedna z mých nejoblíbenějších knih vůbec, ale bohužel jsem ji měla jen v elektronické podobě. Když se mi naskytla příležitost vlastnit ji i ve fyzické podobě, neodmítla jsem.

Druhou knihou je Whisper to me od Nicka Lakea. Slyšela jsem o ní jenom samé dobré věci a ta obálka je prostě nádherná.

Poslední, kterou jsem vyměnila je Virgins od Diany Gabaldon, což je prequel novella ze světa Cizinky. Vzhledem k tomu, že Cizinku miluju, tak tato kniha byla nutnost.

Z knižního bazaru jsem si pořídila další dvě knihy. První z nich je Clockwork Angel od Cassandry Clare, která tam byla ani ne za tři eura - nekup to! Abych pravdu řekla, tak si myslím, že Clare a její tvorba je hrozně přeceňovaná, nebo alespoň její Nástroje smrti jsou. O této sérii se říká, že je mnohem lepší, tak snad si to budu myslet také, až se jednou dostanu k jejímu přečtení.

Druhou byl hardback ACOTARu, který sice už mám v paperbacku, ale.. no.. potřebovala jsem ji do sbírky.

U Crown of Midnight jsem měla hrozné štěstí. Měla jsem možnost jí získat za hubičku od slečny z Čech, která jí měla dvakrát. No neber to!

Jak správný knihomol jsem využila lednových slev v Luxoru a knihu A Little Love jsem si pořídila za necelou stovku. Úplně si nemyslím, že to bude nějaká bomba, ale jako milovník romantických příběhů věřím, že si její čtení užiju.

Jedninou lednovou předobjednávkou byl Wayfarer, druhý díl Pasažerky. Ještě jsem se nedostala k jeho přečtení a ani se k tomu moc nehrnu. Pasažérka mě moc nenadchla a mám tu teď mnohem zajímavější kousky ke čtení (které uvidíte již brzo v únorových přírůstcích).

Samozřejmě jsem si ani nemohla nechat ujít novinku od Veronicy Roth, Carve the Mark (jedna z knih, která má přednost před Pasažérkou). Vypadá to hrozně zajímavě a jsem zvědavá, jestli tam také najdu ty "rasistické části."

Kniha Eight Day byla součástí Bookland Crate boxu, který jsem dostala v rámci spolupráce. Protože je to middle grade kniha, tak se k jejímu čtení nechystám a už byla přesunuta do zadní části mé knihovny.

A poslední dva lednové příspěvky byly recenzní výtisky. První z nich je Dreamologie, na jejíž vydání jsem čekala už od doby, kdy jsem knihu viděla na zahraničních instagramech a mezi jednotlivými zkouškami to byla výborná oddechovka.

Druhou pak je Třpytný dvůr, po které jsem pokukovala v knihkupectvích jejího vydání, protože Richelle Mead a její Vampýrskou Akademii miluju.

A to je vše. Na první (i druhý) pohled to vypadá jako hrozné množství, ale já si jich vlastně ani moc nepořídila. Já za to vlastně skoro ani nemůžu. (Hlavní je, že mám výmluvy, víte jak)

A co jste si za leden pořídili vy?


4 komentáře:

  1. Nádherné přírustky. Mohla bych vědět o jakém knižním bazaru mluvíš? Ráda bych si také pořídila pár hardbacků, ale plnou cenu se mi za ně dávat nechce.😂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :)
      Mluvím o medimops.de, mají nízké poštovné a super výběr)

      Vymazat
  2. Krásné kousky :) V knihovně mám teď rezervovanou Pasažérku, tak jsem docela zvědavá, co na ni budu říkat. Zvažuji Dvůr trnů a růží, ale ještě uvidím... Skleněný trůn jsem nečetla.
    Za leden mi přibyli Pohřbení od Kendry Elliot a Hvězdy nad hlavou :) Už mám oboje přečteno a super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dvůr ti doporučuju! Jedna z mých nejoblíbenějších sérií vůbec! :)

      Vymazat