úterý 8. listopadu 2016

Nové knižní přírůstky za: říjen 2016

Říjen lze popsat jedním slovem a to "ups." Uznávám, trochu jsem to přepískla, ALE každá jedna nová kniha má své odůvodnění! Navíc.. Já je nechtěla, já je potřebovala! Nutně. Všech čtrnáct.




Musím ale uznat, že jsem platila jenom deset z nich. Ale stejně. Deset je stále pořádná kopa.

Takže co všechno jsem si pořídila?

1. Harry Potter a Prokleté dítě

Moje recenze na "osmého Harryho" nebyla pozitivní, to ale neznamená, že nechci mít kompletní sbírku, že jo?

2. Harry Potter a Tajemná komnata (ilustrované vydání)

Ilustrované vydání jsem měla předobjednané už měsíce a z knihy a ilustrací nemůžu být více nadšená! Jim Kay se naprosto překonal. Akorát těch pavouků by tam mohlo být méně.

3. Sůl moře

Ta byla naprosto potřeba na Humbook. A překonala jsem se, pořídila jsem si jenom jednu Rutinu knihu na podpis, protože upřímně, historii studuju na vysoký a stačí mi to.
Ne, spíš nevím jestli mi Ruta a to co píše sedne, tak mi zatím stačí jenom jedna její kniha. Navíc, ta obálka je skvost.

4. a 5. a 6. Illuminae, Dům, ve kterém, Stránky světa

Když už jsem mluvila o Hubooku, tak tyto tři knihy jsem obdržela na místě díky VIP lístku. Illuminae jsem již přečetla a nemůžu si jí vynachválit.

7. Odinovo dítě

Další kniha, za kterou jsem neutratila ani korunu, aneb díky za recenzní výtisk. Dítě ode mě dostalo zasloužené čtyři hvězdy.

8. Cruel Crown

Dvě novely ze světa Rudé královny byly za něco málo přes stovku, tak jsem neodolala. Rudou královnu jsem ještě nečetla, tak snad to bude stát za to.

9. The Mime Order

Druhý díl Kostičasu. Proč jsem si jí pořídila? Vzhledem k tomu, že se budou měnit obálky, tak jsem se obávala, aby je nevyprodali, než se dostanu ke koupi, tak jsem si jí prostě raději koupila hned.

10. a 11.  Cinder a Cress

Měsíční kroniky miluju a vzhledem k tomu, že v knihovně mám již dvě anglické knihy z této série, tak si postupně hodlám dokupovat i zbytek (aby to hezky vypadalo a protože ty anglické obálky jsou naprosto famózní). Brala jsem je z knižního outletu, takže jejich cena nebyla nijak enormní.

12. No Mercy

Sherrilyn Kenyon je bohyně a umí psát. Potřebuju psát dál? Každopádně ale můj důvod koupě byl, že stála tři eura. Nekup to!

13. Reign of Shadows

Další kniha z outletu. Tato mě zaujala především nádhernou obálkou. Tak uvidíme, jestli bude stát za to.

14. Crooked Kingdom

Předobjednaný druhý díl série Six of Crows. A protože je předobjednaný, jako by se nepočítal!



A to je vše. Upřímně doufám, že příští měsíc bude lepší (čtěte: doufám, že příští měsíc si pořídím méně knih a nebudu zbytečně utrácet).

5 komentářů:

  1. U Kostičasu by měly i nadále vycházet nové díly v původní verzi obálek, akorát jenom v limitované sběratelské edici :) Z knížek mám Dům, ve kterém... Stránky světa, Ódinovo dítě, Vidořád, Cinder a Cress. Na Illuminae se hrozně moc těším... bohužel se teď posunulo vydání, takže netuším, jak to vydržím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím, už mám předobjenaný třetí díl :D jen jsem se bála, aby nedoprodali tyhle staré edice a pak už nedělali jen ty nové :)

      Doufám, že se ti Illuminae bude líbit stejně jako mě)

      Vymazat
    2. Aha :D To je dost možné.

      Já taky :)

      Vymazat
  2. Samé parádní kousky :) Měla jsi bohatý čtenářský měsíc :) Také bych se ráda dostala ke Kostičasu a vyzkoušela, jestli mi Ruta a její knihy sednou :)

    OdpovědětVymazat