úterý 13. září 2016

Recenze: Omyl od Elle Kennedy


Omyl
Autor: Elle Kennedy

Název: Omyl (The Mistake)

Nakladatelství: Baronet

Rok vydání: 2016

Počet stran: 344










Druhý díl volně na sebe navazující série, který mě mimořádně potěšil a měla jsem ho přečtený během jednoho dne.





Poslední dva týdny jsem strávila učením se na souborovou zkoušku ze dvou semestrů a zbýval mi poslední pokus a tak jsem nechtěla nechat nic náhodě a všechny knihy jsem odložila, dokud nebudu mít hotovo (mám. za jedna. jsem prostě dobrá.). A když už jsem si konečně mohla opět číst, to co chci, sáhla jsem po knize s velmi (ale vážně velmi) lákavou obálkou. Upřímně, kdo takového fešáka nechtěl doma?

Měla jsem docela velká očekávání, protože jsem toho o autorce hodně slyšela a snad všechno to byly jen pozitivní názory. A musím říct, je to vážně pecka! Netvrdím, že je to něco naprosto nového a originálního, ale je to čtivé, chytlavé, poutavé a dokud to nedočtete, tak prostě nepůjdete spát.

Výsledek obrázku pro naked hockey player gif

Omyl je druhým dílem volně na sebe navazující série (první díl jsem nečetla a když jsem si vybírala, tak anotací a obálkou mě více zaujal právě Omyl), odehrávající se v prostředí vysoké školy a hokeje. Já zbožňuju knihy tohoto typu a sportovní romance jsou moje srdcovky, protože většinou se pak na obálce nachází velmi spoře odění pánové.


Výsledek obrázku pro naked hockey player gif

Zápletka jako taková je tuctová, máme tu hezkého a namakaného hokejistu, co je děvkař a nevinnou, nevyčnívající dívku, která ho ale naprosto okouzlí. Klasika, že? Ale celkově malé zápletky a detaily dodávají knize na originalitě, takže ve výsledku je poměr tuctovosti a originality vyrovnán a vychází nám z toho velmi čtivá kniha.

Nic na příběhu mi nevyznělo nuceně, ale naopak příjemně na sebe vše navazovalo a hrálo jako dobře naladěná kytara (já vím, přirovnání mi moc jdou). A ani happy end - nepovažuju za spoiler, že to takhle naplno říkám, protože všichni víme, jak to skončí - není ten klasický přeslazený. Prostě pěkný, uspokojivý a uzavřený konec.

Díky dvojí ich formě máme náhled jak do života Logana, tak i Grace. Oba hlavní hrdiny si nejde nezamilovat - Logan není jen namakaný frajírek s fašírkou místo mozku a Grace naopak není jen uťáplá slepice. Oba se ve výsledku výborně doplňují a je jen radost si číst jejich příběh. Taky co mě velmi potěšilo bylo to, že to nebyla typická "instalove."

Jak Logan tak Grace jsou oba velmi komplexní postavy a lze u nich i vidět posun dopředu v průběhu knihy, který tam není násilně vložený a celkově to zapadá do příběhu.


Výsledek obrázku pro couple gif

Jediné co mi vadilo je, že když se podíváte trochu z blízka na obálku, tak ten pán teda je velmi špatně oholený. Buď ho měli nechat zarostlýho, nebo ho oholit pořádně, ale tyhle polodlouhý chlupy nevypadají teda nic moc.

A pak teda já jsem měla ještě problém s jednou scénou, ale to je asi spíš jenom můj osobní problém. Nápověda: jsou místa kam nikdy prsty strkat nebudu.


Výsledek obrázku pro man ass gif

Pokud se obáváte, že bez přečtení prvního dílů budete mít mezery ve znalostech, nemusíte se obávat. Vůbec nevadí, pokud nemáte přečtený i první díl - postavy z něj se zde objevují, ale nijak to nebrání a  ani to nenarušuje tento příběh. Ale rozhodně jsem teď nalákaná přečíst si ho taky (sbohem výplato).


Děkuji Dobrým knihám za zaslání výtisku!
Omyl si můžete koupit TADY.

Žádné komentáře:

Okomentovat