sobota 13. srpna 2016

Nové knižní přírůstky za: červenec 2016

Po červenci moje peněženka pláče. Uplně slyším jak mi v kabelce kvílí a chvěje se, abych jí náhodou zase nevytáhla. Aneb jak mi do knihovny za červenec přibylo osmnáct knih. Ups. Ale naštěstí jsem si všechny nekoupila sama, ale nějaké jsou i recenzní výtisky a dary. A něco bylo vážně za hubičku!





Pokud počítáte set Harryho Potter za jednu, tak se si jich pořídila jen dvanáct! Každopádně tuhle edici jsem chtěla už hrozně HROZNĚ dlouho. Miluju tyhle obálky a i ta krabice samotná je úžasná!

Eden od Helen Douglasové jsem objevila za 39,- v levných knihách a to nešlo tam nechat. Pokukovala jsem po ní, již od doby kdy vyšla a jak je vidět, kdo si počká, ten se dočká.

Uninvited a Just One Year jsem si koupila taky prakticky za nic. Uninvited jsem taky chtěla už nějakou dobu, navíc ta obálka je úžasná. A hardback za takovou cenu jsem tam nemohla nechat (asi jste si všimli, ale hardbacky preferuju nad paperbackama).

The Bone Season jsem našla v Luxoru, hardback levnější jak paperback. Obálka je mírně poškozená, ale opravdu jenom malinko a vazba jako taková, je ve výborném stavu. Upřímně některé nové harbacky za plnou cenu mám v horším stavu.

The Trials of Apollo je nová série od Ricka Riordana (od kterého jsem ještě nic nečetla. Taky nevím jak je to možné) a tak jsem si řekla, že je lepší začít pozdě než nikdy.

The Crown's Game jsem dostala k svátku a neskutečně se na ní těším! Podle anotace to vypadá jako bomba! A zase, ta obálka!

Jak to mají holky jsem dostala na srazu YOLI (recenze bude snad brzo, nemůžu se přes ní vůbec prokousat, ani jedna z holek mi není vůbec sympatická).

Nechápej mě špatně (recenze TADY) a Nalezená v tobě (recenze TADY) jsou recenzní výtisky (díky, díky!).

Fit za 15 minut byl taky dar - skoro až trojský, řekla bych. Včera jsem dělala svých prvních patnáct minut a AU! Bolí, bolí.

A poslední Vlastní krev byla taky dar. Kriminálka, což není můj obvyklý šálek kávy, ale uvidíme! Třeba to bude super!

A co jste si koupily za červenec vy?

4 komentáře:

  1. K Vánocům jsem si také pořídila pod stromeček ten nádherný dračí boxík. Známí moc nechápali, takže jsem ráda, že mi někdo rozumí. ^▽^ Ty knihy jsou prostě nádherné. ♥ Bavila jsem se o nich s pracovníkem z knihkupectví a poznamenal, že na nich vidí jedinou vadu - Harry očividně mezi prvním a sedmým dílem příliš nezestárl. ^▽^ Nejraději bych k nim přidala tu limitovanou deluxe edici ilustrovaného prvního dílu (a následně všech ostatních), ale udržela jsem se! ^.~

    Už jsem se ptala na Instagramu, ale tady upřesním - KDE v Neoluxoru nacházíš hardbacky v angličtině a ještě za nižší cenu? Vždyť tam jsou v naprosté většině paperbacky! ^▽^ (a co jsem viděla Sandersona, tak navíc dost bité)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky sem si všimla, ale i tak je to vážně nádhera!

      Většinu hardbacků kupuju na BookDepository, protože i když jinde jsou o něco levnější tak když k tomu přičtu i poštovný, tak z BD to vyjde nejlevněji :) Zatím mi vše přišlo ve víceméně super stavu.
      V Luxoru jsem si všeho všudy koupila dva hb - Passengera (za plnou cenu a pak jsem zjistila, že oproti BD tam je přirážka stovka) a The Bone Season, ve slevě. Na tu jsem narazila vyloženě náhodou když jsem si tam procházela YA sekci v AJ - obojí na Václaváku, protože jinde výběr anglických knížek stojí za houby. Passengera jsem si koupila evidentně jen pár dnů poté, co přišel takže byl v skoro perfektním stavu, teď když jsem se koukala, tak ty co tam zbyly na tom byly dost žalostně. A co jsem se tam koukala na jiný hb, tak mi taky přišly drahý oproti BD a často i v horším stavu. Já teda na BD převážně předobjednávám, a to tam máš pak nejmíň 10% slevu, takže to cenově je docela únosný.
      Občas když mám nějaký slevový kupon, tak si je koupim na Martinusu - ale bez slevy mi tam přijdou hrozně předražené a to je to ještě bez poštovnýho.
      Tohohle Riordana a HP set jsem pořídila na Levných učebnicích, za super cenu. Ale tam teda i paperbacky mají výborný ceny.

      Snad ti to pomohlo :)

      Vymazat
    2. Moc pomohlo, děkuji! ^.^ Například Martinus mě kupodivu vůbec nenapadl, ehm.
      Ty levné učebnice budu chvíli rozdýchávat, dozvěděla jsem se o nich až teprve před pár měsíci při náhodném objevu kamarádky. ^▽^ Kdybych nemusela tak dlouho čekat, možná bych tam nakupovala častěji, ale ceny tam mají často naprosto jedinečné.
      Se zásilkami od BookDepository jsem bohužel tolik štěstí neměla (chyba je v tomto případě několikanásobně na straně pošty), ale souhlasím s tím, že je to většinou nejsnazší volba. Teď od BD čekám tři zásilky a už se nemůžu dočkat. ^.~

      Tak si užij čtení, takováhle porce určitě nějakou chvíli vydrží. ^.^

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat