čtvrtek 10. března 2016

YOLI slaví druhé narozeniny!

Ve středu 9. 3. 2016 se v malé kavárničce u Národního divadla konala oslava druhých narozenin nakladatelství YOLI.

Neměla jsem žádná velká očekávání. Nikoho jsem neznala a celkově jsem nevěděla, jak to bude probíhat. Na oficiálním plakátě bylo napsáno, že je možnost nějaké výhry, ale vzhledem k mému štěstí s vyhráváním (nulový..), jsem ani neočekávala, že bych já smolař mohla něco vyhrát.

Hned po příchodu jsem byla velmi příjemně překvapena. U vchodu jsem dostala hezký fialový bloček, tužku, dvě záložky a podepsanou kartičku od Margaret Stohl, která napsala Nádherné bytosti. A číslo do tomboly.





Vzhledem k tomu, že jsem přišla pozdě (rodilej Pražák neumí ani s mapou najít správnou cestu na poprvý), jsem si rychle našla jediné viditelné volné místo ve chvíli, kdy se tahal lístek do tomboly. Ne, nevyhrála sem - nečekaně. A cena to byla parádní - plakát s podepsanou obálkou Odpusť mi, Megan.

Pak přišla soutěž! Absolutně jsem netušila, největší typovačka a společná práce celého stolu a stejně jsme splácali asi polovinu otázek - pár otázek bylo zaměřeno na Greena, kterýmu se zarputile vyhýbám a odmítám číst už jenom z principu. Sorry, not sorry, myslim si, že Green je nadhodnocovanej a přeceňovanej.



Opět jsem nečekala žádnou výhru a ejhle! Celý můj stůl vyhrál (nenápadně). Vybrala jsem si knihu Dopisy na konec světa, protože Odpusť mi, Megan mi byla vyfouknuta před nosem a proto, že jsem po ní pokukovala už dlouho a ještě podepsanou kartičku od Laini Taylor, autorky Dcery kosti a dýmu.



Po soutěži se porcoval dort. Na mě až trochu moc sladký, ale kousky jahod oceňuju - jahody jsou nejlepší! Navíc vypadal vážně pěkně.



No a na konec přišlo to největší překvapení! Všichni jsme dostali sběratelskou edici Willa Graysona, Willa Graysona (takže to vypadá, že si nakonec od Greena přeci jen budu muset něco přečíst).

Takže po nulovém očekávání jsem odcházela naprosto nadšená, o dvě knížky těžší a ani o korunu chudší! Skoro spontánní rozhodnutí vydat se sem, se mi tak několikanásobně vyplatilo.



Narozeniny slavil někdo jinej a dárky jsem dostala já. Takhle se mi to líbí! :D
Rozhodně povedená akce - a nejen kvůli tomu všemu, co jsem si přinesla dom.

Žádné komentáře:

Okomentovat