neděle 14. srpna 2016

Recenze: It Ends With Us od Colleen Hoover



It Ends with Us
Autor: Colleen Hoover

Název: It Ends With Us

Nakladatelství: Atria Books

Rok vydání: 2016

Počet stran: 384








Collen Hooverová vydává další nádhernou knihu, která Vás rozbrečí, rozesmutní a zároveň Vám něco dá. Naději, pocit, že nejste samy.. Po přečtení budete mít zároveň zlomené srdce a stejně budete šťastní a hrozně rádi, že jste si tuto knihu přečetli.




Collen Hooverová to dokázala znova! Napsala knihu, která je opět úžasná, inspirující, myšlenkově hluboká a obrátí Vám svět vzhůru nohama.

Hodně jsem četla u ostatních, že It Ends With Us považují za její nejlepší knihu. Já s tím částečně souhlasím, ale zároveň taky nesouhlasím. Stylem psaní určitě. Colleen se s každou další napsanou knihou zlepšuje a zdokonaluje. It Ends With Us probírá temnější téma, se kterým se hodně žen dokáže ztotožnit a je plná nádherných částí, které by stálo si za to vytetovat.

Vzhledem k tomu, že mě se (naštěstí) tento základní motiv knihy netýká (a doufám, že nikdy nebude), tak mě to nezasáhlo tolik jako její jiné knihy. Ugly Love (Odvrácená tvář lásky), November 9 a Maybe Someday jsou moje 3 TOP knihy od ní, protože nevím proč, ale dostali mě víc, než jiné její výtvory.

It Ends With Us je vyprávěna z pohledu Lily a jsou tam i retrospektivní deníkové části. Jak minulost, tak přítomnost je pro ní bolestivá. Každá doba trochu jinak a jinak hluboko.

Lily je jednou z mentálně nejsilnějších a nejodvážnějších ženských postav, o kterých jsem četla. A že jsem toho četla dost.

Upřímně.. nesnáším milostné trojúhelníky, i jenom náznak toho, že by tam mohl nějaký být. V It Ends With Us není milostný trojúhelník jako takový, ale Lily má mentální vazbu na dva muže, do kterých jsem se do obou naprosto zamilovala. Už jenom mentální vazba na více lidí mi vadí, přestože nikdo nepodvádí, ale tady? Tady mi to vůbec nevadilo. V tom je kouzlo Colleen. Napíše cokoli a Vám se to bude líbit, i když normálně to nesnášíte.

Vím, že takhle recenze je spíše jenom chvála na Colleen, ale je lepší jít do četby téhle knihy naslepo, bez jakékoli znalosti děje, protože pak teprve to ve Vás zanechá ten nejhlubší dojem.

Ukončím to tím, že řeknu:

Colleen je prostě královna. 

Žádné komentáře:

Okomentovat